Achizitie publica - Servicii de asigurare de raspundere civila auto ? RCA si servicii de asigurare de daune sau pierderi - CASCO
Detaliu pentru invitatia numarul 348109
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348109/05.06.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto ? RCA si servicii de asigurare de daune sau pierderi - CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIERCod fiscal: 29348330, Adresa: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 374930814, Fax: +40 213116680
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, intrare poarta G, parter, la Registratura ISCTR. Atentie! A nu se confunda cu Registratura Ministerului Transporturilor, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 756141499, fax: +40 213116680, persoana de contact: CHRISTIAN BRUNO ZALUPCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Intrare Poarta G, Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (controlul in transportul rutier)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto ? RCA si servicii de asigurare de daune sau pierderi - CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare de raspundere civila auto ? RCA si servicii de asigurare de daune sau pierderi - CASCO pentru autovehiculele din dotarea I.S.C.T.R. astfel: a) AUTOSPECIALE FORD TRANZIT 2, 2 an fabricatie 2006 (32 buc.) siFORD TRANZIT 2, 4 an fabricatie 2008 (20 buc.) - 52 bucati;b) AUTOTURISME OPEL (OPEL ASTRA BERLINA ? 6 buc. si OPEL ASTRA CARAVAN ? 9 buc.) an fabricatie 2008 - 15 bucati;c) AUTOTURISME OPEL (OPEL ASTRA CLASIC III ? 42 buc. si OPEL INSIGNIA ? 3 buc.) an fabricatie 2013 - 45 bucati aflate in garantie extinsa de 4 ani;d)AUTOSPECIALE CITROEN an fabricatie 2013 - 20 bucati aflate in garantie extinsa de 6 ani.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 10.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare pentru toate loturile - 90 de zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO38TREZ7015005XXX013386 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, se vor respecta prevederile art. 278ยน din OUG nr.34/2006.In situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul lei/valuta comunicat deBanca Centrala Europeana (www.ecb.eu), avand ca data de referinta 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA aferenta contractului . Se va constitui pana la semnarea contractului astfel: ordin de plata, scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, obiectul contractului de achizitie publica, valabilitatea pentru care a fost constituita, parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Formularului nr. 1 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Formularul nr. 1 va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului nr. 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului nr. 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare. Formularul nr. 3 va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire a contractului de prestari sevicii sunt: Inspector de Stat Sef ?Gabriel Adrian STEFANESCU, Director Directia Achizitii Publice si Administrativ ?Valeru RADUCA, Sef Serviciul Financiar Contabilitate ? Petruta MANOLESef Serviciul Administrativ ? Radu BOBOSSef Serviciul Achizitii Publice ?Mihai GHEORGHITOIUExpert Serviciul Achizitii Publice ? Christian ZALUPCAConsilier Juridic Serviciul Achizitii Publice ? Stefan ENECerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - Formularul nr. 5 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezidentCerinta nr. 3Autorizatia de practicare a asigurarilor auto pe anul 2013.Autorizatie / Decizie Comisia de Supraveghere a Asigurarilor valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani .Se va completa Formularul nr. 6. Pentru echivalen?a se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii, se confirma prin prezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina.Se va completa Formularul nr. 7, Ofertantul trebuie sa detina cel putin o reprezentanta in fiecare resedinta de judet ale tarii si municipiul Bucuresti.Se va prezenta o lista cu sucursalele (agentiile) din resedintele de judet ale tarii (pentru judetul Ilfovresedinta de judet va fi considerata in Bucuresti) si municipiul Bucuresti;, Informatii privind subcontractantii- Se va completa Formularul nr. 13.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 15:12