Achizitie publica - Servicii de asigurare de Raspundere Civila Auto
Detaliu pentru invitatia numarul 347830
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347830/03.06.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare de Raspundere Civila Auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801190, fax: +40 241236006, persoana de contact: Serviciul Achizitii Biroul Contractari Pavilion 0
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Serviciul Achizitii Biroul Contractari Pavilion 0, telefon: +40 241801190, fax: +40 241236006, persoana de contact: Marian Serban
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de Raspundere Civila Auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare de Raspundere Civila Auto
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 656 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GGarantia de participare este de 1000 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantiile de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata. In cazul constituirii garantiei de participareprin scrisoare de garantiebancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a, in original.Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContulSN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.a_1-.In situatia in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de participare la licitatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul III.2.1.a_1b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a_2c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.a_3d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a_4In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Bucur Ionel ? Director CNE Cernavoda- Serban Marian ? Inlocuitor de drept Director CNE Cenavoda- Olteanu Madalina ? Director Economic- Pertisoaia Verinica ? Inlocuitor de drept Director Economic- Ionescu Horatiu ? Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Georgescu Florin ? Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Lojnita Viorica ? Sef Serviciu Achizitii- Gherlan Dorina ? Inlocuitor de drept Sef Serviciu AchizitiiComisia de evaluare: Gherlan Dorina, Ion Zanet, Gheorghe Cioara, Georgeta Ionescu, Serban Marian, Rosoga Paul, Etem Denis, Vames Veronica. 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2.Autorizare de functionare emisa de Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor. Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Autorizatia de functionare emisa de Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru Servicii de asigurare de raspundere civila auto, valabila la data limita de depunere a ofertelor;Autorizatia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea de servicii similare, Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 52.656 lei, fara TVASe vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 12:45