Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de asigurare de raspundere civila auto


Detaliu pentru invitatia numarul 352635
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 352635/14.08.2013
Denumire contract: servicii de asigurare de raspundere civila auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO12397185, Adresa: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213363440/115, Fax: +40 0213363146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 0213363440/115, fax: +40 0213363146, persoana de contact: Olaru Cornelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 0213363440/115, fax: +40 0213363146, persoana de contact: Olaru Cornelia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (jocuri de noroc)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de asigurare de raspundere civila auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de asigurare de raspundere civila auto pentru 194 autovehicule si 2 remorci
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 708.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de 2581 lei si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari - Form.7 pentru scrisoare bancara.Pentru virament bancar: codul IBAN al CNLR SA RO55 CECE B504 01RO N071 4245; CEC Bank ? Agentia Lipscani .Sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de conversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. In asociere, se constituie in numele asocierii si sa acopere in mod solidar toti membrii grupului.Emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducereaautorizata in limba romana.In cazul IMM se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Conditii de retinere a garantiei de participare- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278 1 lit. a) OUG nr.34/2006;In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
In scopul asigurarii C.N. ?Loteria Romana? S.A. de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului de achizitie, contractantul se obliga sa constituie garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, documentul devenind anexa la contract pana la incheierea acestuia.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Se poate utiliza ca model Formularul 8 pentru scrisoare bancara.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, in conformitate cu H.G.nr.1045/19.10.2011, privind modificarea art.90, alin.(3) din H.G. nr.925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoteriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont la dispozitia C.N. ?Loteria Romana? S.A. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? formularul nr. 42.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 5Pentru confirmare, se vor prezenta: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3.Certificatul de participare cu oferta independenta ? formularul nr. 114.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator ? formularul nr. 12Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General: Adrian Misu Manolache, Director Directia Financiar Contabilitate: Mihaela Barbu, Director Directia Juridica : Ramniceanu Vicentiu Traian, Director Directia Logistica: Pascu Bogdan, Comisia de evaluare: Olaru Cornelia ?presedinte si responsabil procedura, Florin Teodorescu ? membru si Antoaneta Ionescu ?membru, membru specialist Dan Gheorghiu, Elaborat caiet de sarcini: Dan Gheorghiu si Stan Nicolae5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 9 Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenen?ei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitatDocumente emise de organisme acreditate (Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor) care sa confirme autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurare auto pe teritoriul Romaniei , valabile pentru anul 2013 in conformitate cu prevederile legii 32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul poate sa prezinte si o declaratie pe proprie raspundere.Nota: Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul emis de organismul acredidatcare confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurare auto pe teritoriul Romaniei.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPentru persoanele juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generaleAutoritatea contractanta solicita media cifrei de afaceri globale intr-operioada anterioara care vizeaza ultimii 3 aniConvertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentruanul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 euro=4, 2099 leiAnul 2011 euro=4, 2379 leiAnul 2012 euro =4, 4560 leiPentru sustinerea informatiilor referitoare la cifra de afaceri se vor se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012 sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinatorul tert, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii, O lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, ontinand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private (ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor similare celor ce fac obiectul procedurii)
Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de
BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2010 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 euro = 4, 2379 lei
Anul 2012 euro = 4, 4560 lei, Informatii referitoare la personalul de specialitate de care se dispune sau al
carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate, ca inspectori de daune si asigurari pentru activitatea de constatare si lichidare a daunelor din cadrul fiecarei unitati sau subunitati din fiecare judet si din municipiul Bucuresti Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit valabil la data limita de depunere a ofertelorOfertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul specific obiectului achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 03.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer