Achizitie publica - Servicii de asigurare de raspundere civila auto
Detaliu pentru invitatia numarul 355827
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355827/15.11.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean BacauCod fiscal: 5995020, Adresa: Str. Florilor, bl. 10, sc.A, ap.1 - intrare laterala bloc, Bacau, Telefon: +40 234584050, Fax: +40 234542668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Asigurare RCA), conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gararantiei de participare: 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA: 800, 00 lei. Garantia de participare este valabila de la data limita de depunere a ofertelor 90 de zile. Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 3; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul SAJ Bacau deschis la Trezoreria Bacau, RO15TREZ0615005XXX006532.Garantia de participare, indiferent de forma de constituire, se va prezenta in format electronic in SEAP semnata cu semnatura electronica si prezentata la sediul A.C. in original pana la data si ora limita de depunere a ofertei de catre toti operatorii economici. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. In baza Legii nr. 346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare. Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. garantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria I.M.M. (Formular nr. 13). Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual /valuta, curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea (Formular nr. 4);2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 5);NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propia raspundere, se acepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 6);4.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 12); persoanele cu functie de decizie in cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Bacau sunt: Cretu Aura - Manager General, Colibaba Adrian - Director Medical, Ghincu Codrin Dumitru - Director Economic, Munteanu Cristian Constantin - Director Tehnic - Presedinte comisie evaluare, Danaila Elena - Asistent Sef, Cristea Bogdan Nicolae - Consilier Juridic - Membru comisie evaluare, Dragomir Lavinia-Raluca - Economist - Membru comisie evaluare;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 (Formular nr. 11);6.Certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu legislatia tarii de origine (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?); a) Persoane juridice/fizice romane7. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, ?informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?);b) Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?);8. Autorizatia/Decizia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor conform Legii nr. 32/2000 din care sa reiasa categoria asigurarilor practicate similare cu asigurarile solicitate, (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 9.Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani (Formular nr. 1);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 10. Lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit unul sau mai multe contracte care fac obiectul procedurii sau similare (Formular nr. 7);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 13:23