Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare de raspundere civila auto pentru 233 de autovehicule si 2 remorci auto din dotarea C.N.Loteria Romana S.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 334140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 334140/22.08.2012
Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto pentru 233 de autovehicule si 2 remorci auto din dotarea C.N.Loteria Romana S.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO12397185, Adresa: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213363440/115, Fax: +40 0213363146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 0213363440/115, fax: +40 0213363146, persoana de contact: Olaru Cornelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (jocuri de noroc)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto pentru 233 de autovehicule si 2 remorci auto din dotarea C.N.Loteria Romana S.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare de raspundere civila auto pentru 233 de autovehicule si 2 remorci auto din dotarea C.N.Loteria Romana S.A.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 817.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3400 lei si poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari.- model Formularul 7 pentru scrisoare bancara.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare se constituie in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Conditii de retinere a garantiei de participare- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic autoritatea contractanta retine din garantia de participare a ofertantului contestator, conf art.278 1 lit.a) OUG nr.34/2006, 1% din valoarea estimata a contractului.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - model Formularul 8 pentru scrisoare bancara.Daca partile convin, garantia de executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, conf.H.G.nr.1045/2011, contractantul deschide la unitatea Trezoteriei Statului un cont la dispozitia C.N.L.R. Suma care se depune de contractantnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, C.N.L.R. va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 4-Declaratie privind neincadrarea in art.180Formularul 5-Declaratie privind neincadrarea in art.181Pentru confirmare, se vor prezenta: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul F 12-prezentarea declaratiei semnata de o persoana cu functie de decizie pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute la art.691Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General Dan Alexandru Ghita, Director General Adjunct Av. Dr.Ileana Mirela Birchi, Director Economic Radu Diaconu, Director Comercial si Logistica Izabela Matei, Sef Serviciu Achizitii Olaru Cornelia, Sef Serviciu Avizare Juridic Ionut Tunaru, Comisia de evaluare: Olaru Cornelia-presedinte, Ion Marius-membru si Antoaneta Ionescu-membruFormularul nr. 9-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr. 11- Certificat de participare cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulNota: La evaluarea ofertelor se va avea in vedere faptul ca in ceea ce priveste sustinatorul si asocierea, resursele se vor cumula cu ale ofertantului.Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizataDovada (valabila la data depunerii ofertelor), ca sunt autorizati din partea comisiei de supraveghere a asigurarilor si sa fie cuprinsi in lista societatilor de asigurare care au primit confirmarea mentinerii autorizatiei de participare a asigurarilor de raspundere civila de la data de 01.01.2012 in conformitate cu prevederile ordinului 2005/2010, legii 136/1995, legii 32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat laAFP., Fisa de Informatii generaleAutoritatea contractanta solicitamedia cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, O lista a principalelor servicii similare prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinatorul Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP prin asigurarea accesului direct nerestrictionat si deplin, conform art.40, alin.(1) din OUG nr.34/2006 modificata si completata ulterior
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 18:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer