Achizitie publica - ?Servicii de asigurare de raspundere civila auto? pentru parcul auto propriu I.P.J. Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 338434
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338434/30.10.2012
Denumire contract: ?Servicii de asigurare de raspundere civila auto? pentru parcul auto propriu I.P.J. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTACod fiscal: 4300965, Adresa: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Constanta, Telefon: 0241/691270, Fax: 0241/617133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele trebuie depuse in format electronic prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro iar oferta desemnata castigatoare trebuie depusa si pe suport hartie la urmatoarea adresa: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Romania, telefon/fax: +40 241617133, persoana de contact: CARLA VICTORIA STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de asigurare de raspundere civila auto? pentru parcul auto propriu I.P.J. Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari ?Servicii de asigurare de raspundere civila auto? pentru parcul auto propriu I.P.J. Constanta, in anul 2013 (345 autovehicule din care 217 inregistrate in sistem MAI si 128 inmatriculate in sistemul national)
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 445.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: in valoare totala de 1.500, 00lei . Perioada de valabilitate: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?. Modul de constituire : - prin virament bancar in contul I.P.J. Constanta RO13TREZ2315005XXX000393 deschis la Trezoreria Constanta sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta- in original - in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Garantia de participarese va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP (nu se solicita garantia de participare semnata cu semnatura electronica a bancii emitente). In conf. cu prev. art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimul. infiintarii si dezv. IMM, acestea beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aplicabilitatea art. 16 alin.2 din Legea nr.346/2004, ofertantul va prezenta in SEAP declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii privind incadrarea conf. legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ?Formularul 11. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul 9. Ofertele care, la deschidere, nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara T.V.A.;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.. (in situatia in care se opteaza pentru scrisoare de garantie bancara se va folosi drept model Formularul 10).Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, autoritatea contractanta va retine garantia de participare constituita de acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute laart. 180 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;Precizari: completare Formular 2; Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3;(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Precizari: completare Formular 3; Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formularul 4Precizari: completare Formular 4;Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (in original) ? Formularul 5 (solicitat in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314 din 12 octombrie 2010 publicat in Monitorul Oficial nr. 701 din 20 octombrie 2010).Precizari: completare Formular 5;Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ?Formularul 6Precizari: completare Formular 6;Aceasta declaratiese va prezenta si de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? ne referim la persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza, sunt: Inspector Sef ? Cms. Sef de politie BURLACU VALENTINAdjunct al Inspectorului sef ? Cms. Sef de politie RAPOTAN ADRIANContabil Sef ? Sinsp. de politie AGBAS LILIANAOfiter Serviciu Financiar ? Cms. Sef de politie SAMOILA CARMENConsilier juridic ? Cms. Sef de politie TUDORAN GABRIELAConsilier juridic stagiar ? Scms. de politie CHIREA MARIA CRINASef Serviciu Logistic ? Cms. Sef de politie ZAICOVICI VICTOROfiter Comp. Marketing si achizitii ? Sinsp. de politie STANCIU CARLA-VICTORIAAgent Comp. Marketing si achizitii ? Ag.pr. NANTU ALINAOfiter Comp. Intendenta/Tehnic ? Scms. de politie MILITARU ALINACerinta nr.6: Certificate fiscale (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident-Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor, Agentia Nationala de Administrare Fiscala;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia Impozite si taxe locale;Precizari: prezentarea certificatelor mentionate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclusde laprocedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta nr.1: Persoane juridice / fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Precizari: prezentarea certificatului mentionat din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr.2: Indeplinirea obligatiilor de notificare a tarifelor de prime RCA catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (conform art.21 alin (3) din ORDINULnr. 14 din 29 noiembrie 2011 pentru punerea in aplicare a Normelor privind asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule).Precizari: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere privind notificarea tarifelor de prima RCA completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare ? Formular 7.Cerinta nr.3: Informatii privind incidenta Legii 503/ 2004Precizari: Prezentarea unei Declaratii pe proprie raspundereprin care ofertantul confirma ca in cursul anului 2011 si in anul curent, pana la data deschiderii ofertelor, nu s-a aflat sub incidenta Legii 503/ 2004 ? Formular 16.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesarea sistemului electronic al achizitiilor publice, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 10:27