Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA


Detaliu pentru invitatia numarul 346727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Numar invitatie: 346727/15.05.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERALCod fiscal: 15378153, Adresa: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 749196387/+40 213232254, Fax: +40 213262259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 749196387/+40 213232254, fax: +40 213262259, persoana de contact: Mihaela Batrinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul principal al GNM - Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Bucuresti, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. - Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 1. b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al GNM: RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis la A.T.C.P.Mun.Bucuresti c) - sau prin orice alt instrument bancar de plata. - Conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, avand obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare in conditiile art.87 din HG nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278^1 lit c, din OUG nr.34/2006 este de 0, 90lei.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi prezentat in afara coletului ce contine oferta pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, inainte de deschiderea coletului continand oferta.ATENTIE : - Lipsa declaratiei privind incadrarea in categoria IMM sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. - Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, si depunerea originalul scrisorii bancare la sediul GNM, atrage dupa sine respingerea ofertei. - Pentru echivalenta leu/alta valuta se va calcula cu 10 zile inainte de data limita depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5 % din valoarea contractului atribuit fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90, alin. 1 si 3 din H.G. Nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular 2, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari. Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului incheiat. Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art, 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formularul nr .1 - Declaratie privind eligibilitatea2. Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20063. Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5. Formualrul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Comisar General : Dl. Ovidiu Constantin DaescuDirector DJRU : / Luminita VaidaDirector DEAPIT: / Mihaela BatrincaDirector General DGCP: Octavian PopescuDirector General DGCPBAP: Marius BarbulescuDirector DCSDD: Iancu Adrian CristianResponsabil Achizitii: Consilier-Cristian VaduvaConsilier Juridic: Alina CatanoiuResponsabil Financiar: Consilier-Tatiana Camburu6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al reprezentantului legal al firmei sau persoanei imputernicite. A nu se folosi prescurtari. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, ca are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic. Informatiile cuprinse in certificat sa fie actuale, reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantul ce se va clasa pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante Certificat constatator in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice/fizice straine, modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, prezentate in copie legalizata tradusa in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si prezentarea cifrei de afaceri din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Lista subcontractorilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer