Achizitie publica - ?Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA? (pentru 2014 - 2015)
Detaliu pentru invitatia numarul 356050
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356050/25.11.2013
Denumire contract: ?Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA? (pentru 2014 - 2015)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035686/+40 213035724, fax: +40 213035909, persoana de contact: Registratura, parter, camera 001
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035686/+40 213035724, fax: +40 213035909, persoana de contact Mihai Manicuta, Depart. Achizitii - etaj 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA? (pentru 2014 - 2015)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract pe o perioada de 12 luni de la data expirarii politelor de asigurare RCA in vigoare pentru prestare?Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA? (pentru 2014 - 2015), pentru toate autovehiculele cuprinse in Anexa nr. 1 a Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.800 lei sau echivalentul in alta moneda.Cursul de schimb Leu / alta moneda va fi considerat cel stabilit de BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea Garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(Formularul 3).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor (contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1, Bucureseti).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, inmasura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata totala, conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2010 suma de 1.788, 60 lei. Pentru alta moneda suma se va calcula conform curs de scimb leu/alta moneda stabilit de BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.AGarantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila (Formularul 4). Se va constitui printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractual; saub)neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului: este de 13 luni de la data expirarii ultimei polite de asigurare RCAin vigoare (pentru toate autovehiculele cuprinse in Anexa nr. 1 Caietului de sarcini).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCazierul judiciar al operatorului economic eliberat de IGP Directia Generala Teritoriala /certificat echivalentNeincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta isi are sediul social si a Certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala (ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 di OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Directoratul format din : Stefan ? Doru Bucataru ? Director General Executiv, Constantin Vaduva, Ciprian Gheorghe Diaconu, Gabriel Mustea si Florin Mihaita Boangiu ? Membrii Directorat; Maria Ionescu ? Director Economic;Stefan Marin - Inspector Sef Departament Management Integrat; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Sorinela Rosianu ? Consilier Juridic; Raducu Fediuc ? Sef SAICSUA ; Georgiana Strutu - Sef SECPAPA ; Florentin Mihai - Responsabil lucrare; Mircea Niculae - Inginer principal specialist; Mihai - Petru Manicuta - Kiss - Inginer principal specialist; Mirela Haralambie - Referent de specialitateCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010) Cerinta obligatorie: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria calor care fac obiectul prezentei achizitii, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.Daca ofertantul semnatar al contractului a prezentat certificatul in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca, la cererea comisiei de evaluare, sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.Decizie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor privind autorizarea societatii de practicare a serviciilor care fac obiectul asigurarii in anul 2013. Contractul se va incheia cu castigatorul numai daca Asiguratorul primeste decizia de autorizare RCA pentru anul 2014 ;Dovada notificarii catre CSA a tarifelor pentru perioada 2014 ? 2015 ;Dovada reasigurarii ofertantului : se va prezenta lista societatilor de reasigurare la care ofertantul este reasigurat pentru categoria de asigurari care face obiectul procedurii de achizitie sau declaratie privind modul de preluare a acestui risc.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind efectivul personalului angajat.O declaratie privind efectivul personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului nr.14;Se vor anexa la declaratie CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;Se va face dovada ca pentru fiecare locatie ?Transelectrica?(sucursale si executiv), dispune de personal angajat cu contract de munca sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, specializat in activitatea de constatare si de lichidare a daunelor auto., Experienta similara - lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Prezentarea unui numar maxim de 3 contracte/procese verbale de receptie/recomandari sau alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru indeplinirea cerintei, care sa confirme prestarea de servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA, a carorvaloare insumata (fara TVA) sa fie mai mare sau cel putin egala cu 178.860 lei (fara TVA)., Lista nominala a filialelor (sucursale, agentii) ale Asiguratorului.Se solicita prezentarea filialelor Asiguratorului, inregistrate la Oficiul Registrului Comertului si agreate de Asigurator pentru derularea contractului, in orasele sedii ale Sucursalelor ?Transelectrica? (Bacau, Bucuresti, Cluj, Constanta, Craiova, Pitesti, Sibiu, Timisoara)., Informatii privind partea din contract care va fi subcontractata.Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care au intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii anexata Formularului 11, daca este cazul. Contractele incheiate cu subcontractantii se vor prezenta de catre ofertantul castigator la incheierea contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 11:22