Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO RCA SI ASIGURARE FACULTATIVA CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 340922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Numar invitatie: 340922/12.12.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO RCA SI ASIGURARE FACULTATIVA CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264596384, Fax: +40 264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO RCA SI ASIGURARE FACULTATIVA CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA pentru autovehiculele din parcul auto al USAMV, pe anul 2013Servicii de asigurare facultativa CASCO pentru autovehiculele din parcul auto al USAMV, pe anul 2013
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trez Cluj , b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 11). Cuantumul garantiei: 1771.40 lei. Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate, cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie. In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatoruluivaloarea de 885.70 lei . Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP sub forma scanata impreuna cu oferta si va fi prezentata de catre toti ofertantii la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum 2% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19)sau b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuantumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Nota: ofertantul desemnat castigator are obligatia de a preciza in cadrul formularului de oferta nr.10, pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul12C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Aurelia Marian, Viorel Apostu, Dan Lung, Dorin Bia, Alina Oltean, Potra Sorin4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenente din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata, in cazul in care acesta a prezentat certificatul in copie conforma cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii similare, derulate in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertei, Dovada privind neincadrareain prevederile art. 14 alineatul (1) dinLegea nr.32/2000 actualizata, valabila la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN DESCARCARE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer