Achizitie publica - Servicii de asigurare de raspundere civila in domeniul medical (Malpraxis) pentru unitate in caliate de furnizor de servicii medicale de urgenta
Detaliu pentru invitatia numarul 342088
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342088/28.01.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila in domeniul medical (Malpraxis) pentru unitate in caliate de furnizor de servicii medicale de urgenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BUZAUCod fiscal: 7482969, Adresa: Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Buzau, Telefon: 0238/445553, Fax: 0238/445553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila in domeniul medical (Malpraxis) pentru unitate in caliate de furnizor de servicii medicale de urgenta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de asigurare a raspunderii profesionale in domeniul medical (malpraxis) pentru unitate in calitate de furnizor de servicii medicale de urgenta.
II.1.6) CPV: 66516500-5 - Servicii de asigurare a raspunderii profesionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan particip: 20, 00 lei; In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare . Perioada de valab. a garan particip minim 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii per. de valab a ofertei, per. de valab a garan de particip va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Mod de constituire: Garan particip se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autoritatii contractante: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BUZAU, Buzau, Str. G-l Grigore Bastan, nr 5. Daca garan particip se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din (formular 4) . Dovada constituirii garan particip se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garan.particip. pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Garan particip se va restitui in conformitate cu Art 88 alin 1 si 2 din HG 925/2006. Garan particip este irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la Art 87 alin 1 din HG 925/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM (se va depune o declaratie in acest sens), garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. Contul autoritatii contractante: RO69TREZ1665005XXX004967 Trezoreria Buzau.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 2: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 3: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 69^1 din OUG nr. 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat si/ sau tert sustinator (daca este cazul)1. Declaratia privind eligibilitatea (formular 1) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181 (formular 2) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 3) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;4. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 5) - semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Mentionam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: MANAGER GENERAL - Dr.Zissu Lhuana Vanghelita; DIRECTOR ECONOMIC - Ec.Bratu Teodora; ASISTENT SEF -Corneci Rodica; COMPARTIMENT ACHIZITII ? Ref. Saiu FlorentinaMembrii in comisia de evaluare : Ref. Morarescu Magdalena, Ec.Cimpeanu Nicoleta, Insp. spec. Andronache Lacramioara Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele de mai jos vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat(daca este cazul)5. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului/ asocierii ?scanat in format .pdf;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 11:55