Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare de raspundere civila profesionala a functiei de membru al Consiliului de supraveghere si al Directoratului CNTEE TRANSELECTRICA SA, (inclusiv Presedintii).


Detaliu pentru invitatia numarul 357504
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 357504/13.02.2014
Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila profesionala a functiei de membru al Consiliului de supraveghere si al Directoratului CNTEE TRANSELECTRICA SA, (inclusiv Presedintii).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Olteni 2-4 sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 2130355909, persoana de contact: REGISTRATURA parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: punct de lucru situat in in Str. Olteni nr. 2-4, sectorul 3, Bucuresti, Cladirea PLATINUM, parter, camera 4.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de raspundere civila profesionala a functiei de membru al Consiliului de supraveghere si al Directoratului CNTEE TRANSELECTRICA SA, (inclusiv Presedintii).
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita asigurarea functiilor care compun Directoratul si Consiliul de Supraveghere, inclusiv presedintii acestora si incheierea unei polite , ,claims made?, cu clauza de anterioritate, cu intrare in valabilitate incepand cu data de 30.05.2013 + 12 luni durata contractului + o perioada extinsa de maxim 5 ani( perioada maxima de prescriere a faptelor).Valoarea asigurarii de raspundere profesionala a membrilor Consiliului de supraveghere si Directoratului (inclusiv Presedintii) este de minim 15.000.000 euro(alta moneda echivalent in lei la cursul BNR publicat in data publicarii in SEAP a invitatiei de participare).Plafonul pentru membrii Consiliului de supraveghere si Directoratului (inclusiv Presedintii) se va mentine in agregat (limita plafon) pe perioada de derulare a contractului, respectiv 12 luni si maximum 5 ani, perioada de descoperire, pana la prescrierea faptelor.Franciza zero.
II.1.6) CPV: 66516500-5 - Servicii de asigurare a raspunderii profesionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la procedura. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la procedura, sau a caror Garantie de participare nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.Garantia de participare se constituie prin virament bancarin contul Autoritatii contractante: IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001 deschis la BCR Filiala Sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.( Formular 13).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul IMM, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea solicitata in documentatia de atribuire.Cuantumul Garantiei de participare este 9.000 LEI sau echivalentul alta valuta. Pentru echivalenta leu/ alta valuta se va ultiliza cursul de schimb valabil la data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.Valabilitatea Garantiei pentru participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de4229, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie a Contractului, se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari potrivit art. 90 alin (1) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, (Formular 14), fie prin retineri succesive, in conditiile art. 90 alin (3) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor preciza dupa propria optiune, in cadrul formularului 12 de oferta, modalitatea de constituire a GBE, potrivit art 90 alin (1) sau alin (3). Restituirea GBE se va face in 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, consemnate in procesul verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 4)Cazierul judiciar al operatorului economic eliberat de IGP Directia Generala Teritoriala /certificat echivalentDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 5)Prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta isi are sediul social si a Certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala (ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 18)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 3)Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Directoratul format din : Stefan ? Doru Bucataru ? Director General Executiv, Constantin Vaduva, Ciprian Gheorghe Diaconu, Gabriel Mustea si Florin Mihaita Boangiu ? Membrii Directorat; Maria Ionescu ? Director Economic; Cristina Stoian- Director DSFT, Stefan Marin - Inspector Sef Departament Management Integrat; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Oana Croitoru ? Consilier Juridic; Raducu FEDIUC sef serviciu, Georgiana STRUTU sef serviciu, Florentin MIHAI ing. Princ. Spec., Mirela Haralambie - Referent de specialitate, Mircea Niculae-ing.princ.spec., Adrian CIUCA ec. princ.Ramona Mihaela Pana Cons jurid. Directorat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010) (Formular 6)! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.! Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Forma de inregistrare ca persoana juridica.Certificat constatator (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii. Facem mentiunea ca?informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de comunicarea rezultatului procedurii certificatul constatator in original / copie legalizata.Persoanele fizice / juridice straine: Se vor prezenta (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii. ?informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.Pentru persoanele juridice straine, toate actele doveditoare depuse in cadrul ofertei vor fi insotite de o traducere in limba romana, certificata pentru conformitate cu originalul la un Birou Notarial din Romania.Persoanele juridice care nu au sediul sau punct de lucru in Romania vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care oferta sa este stabilita castigatoare, acesta va deschide un punct de lucru in Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil inregistrat la organul fiscal pentru anii 2011 si2012, ) pentru anul 2013 daca este posibil bilantul inregistrat pana la data limita de depunere a ofertei sau alte documente din care sa reiasa indeplinirea nivelului cifrei de afaceri) )In cazul unei asocieri documentele solicitate mai sus vor fi prezentat de toti membrii asociati, Cifra medie de afaceri globala anuala pentru ultimii trei ani (2011, 2012, 2013), nu trebuie sa fie mai mica de 900.000 lei (sau echivalentul in euro/alta valuta la cursul de schimb comunicat de BNR pe site-ul propriu la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare) . Pentru echivalenta euro/alta valuta/leu aferenta celor trei ani( 2011, 2012, 2013) se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR pe site-ul propriu, corespunzator fiecaruia din cei trei ani pentru care ofertantul opteaza sa-i ia in calcul la efectuarea mediei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experientasimilara: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, care sa confirme prestarea respectivelor servicii., Lista societatilor de reasigurare la care ofertantul este reasigurat pentru categoria de asigurare care face obiectul acestei proceduri. Confirmare ferma de preluare a riscului de catre reasigurator/broker de reasigurare, cu mentionarea termenilor si conditiilor de preluare in reasigurare de catre reasigurator de rang inalt, cu rating minim ?A-?., Informatii referitoare la partea, partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.( daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
tehnic
40
Descriere: Valoarea limtei de raspundere asigurarta cea mai mare (pesteminimul de15000.000.euro )
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. atasat invitatiei de participare la sectiunea documentatie, fie de la sediul AC din str. Olteni 2-4 sct. 3 Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer