Achizitie publica - Servicii de asigurare de tip RCA si CASCO
Detaliu pentru invitatia numarul 355904
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355904/20.11.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare de tip RCA si CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJCod fiscal: 7489169, Adresa: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264407040, Fax: +40 264433748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare de tip RCA si CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de servicii de tip RCA si CASCO.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 860 - 156, 150.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1561.51 lei.Garantia de participare se poate retine in conditiile legii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data-limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1. Printr-un virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, cu respectarea prev. art. 86, alin 1 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de PARTICIPARE se constituie in procent de 50%.Echivalenta in lei/alta valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare in SEAP.Dovada constituirii garantiei de participare va fi criptata in SEAP si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA, a contractului si se va constitui in maxim 5 zile de la data semnarii contractului de servicii.Modul de constituire a garantiilor de buna executie este prin unul din instrumentele de garantare prevazute la art. 90, al. 1 din HG nr.925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu modelul (Formularul nr. 1) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? se prezinta in original.2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006(declaratia va fi completata si de catre tertii sustinatori).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager general: dr. Simu HoriaDirector economic: dr. ec. Anca Bintintan-SocaciuDirector tehnic: ing. Fabian Victorsef serviciu miscare si exploatare auto: sing.Ioan BirisCompartiment juridic: Av. Mesesan AncaCompartimentul achizitii publice: ec. Popa FlorinelaDeclaratia va fi completata in conformitate cu modelul (Formularul nr. 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? se prezinta in original.3. Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular nr.3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006. Prezentare formularnr.4.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertulsustinator, daca este cazul.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentare formular nr.56. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugete componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (emise de Directia Generala a Finantelor Publice si de Consiliul Local) sau in tara in care este stabilit. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? copie certificata pentru conformitatecu originalul.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse.c.Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documenteechivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - din care sa reiasa ca obiectul acordului-cadru are corespondent in codul CAEN autorizat conform Legii 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in acest sens, ofertanul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere conform formular 7. ? documentul se va prezentain original.2.Pentru persoanele fizice sau juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe PRIMUL LOC i se va solicita prezentarea certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta.2. Autorizatia de functionare sau orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, valabila pentru anul 2013 si/sau in curs de reautorizare pentru anul 2014, document necesar conform art. 5 din Legea 136/1995 privind asigurarile si reasigurarile in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare - copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fi?a cu informa?ii generale in care cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie minim de 150.000 lei, (raportat la valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent x 2), formular 7. Documentul trebuie sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri medie globala , in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Pentru calculul echivalentei a cifrei de afacerise va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experien?a similara pe ultimii 3 ani. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract, maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 75.000 lei. Lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat fie de BNR .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 12:21