Achizitie publica - Servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor FULL CASCO
Detaliu pentru invitatia numarul 342412
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342412/06.02.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor FULL CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALACod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: (40.1)3320954, Fax: (40.1)3320615
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: Locul de depunere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, secretariat director general, etaj 1. Locul de deschidere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Sala de conferinte Stefan C. Hepites., Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 213320954, fax: +40 213320615, persoana de contact: Victor Adrian Meca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Sala de conferinte Stefan C. Hepites., Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, persoana de contact: Elena Chirca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor FULL CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Roman de Metrologie Legala intentioneaza sa achizitioneze pentru sediul central si unitatile din structura si subordinea sa fara personalitate juridica SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA A AUTOVEHICULELOR FULL CASCO, necesare pentru incheierea politelor de asigurare facultativa a autovehiculelor FULL CASCO aferente autovehiculelor din dotare.Valoarea minima estimata a contractului pana la data de 31.12.2013 este de 240.695, 18 lei fara TVA, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Pe parcursul anului 2013 autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii noi, similare serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, conform art. 122, lit. j din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. in limita valorii estimate, de 62.600, 00 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a contractului de 303.295, 18 lei fara TVA, contine si valoarea estimata a eventualelor servicii noi, similare serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, care se vor achizitiona ulterior.Valoarea minima estimata a contractului pana la data de 31.12.2013, precum si valoarea estimata a eventualelor servicii noi, similare serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, care se vor achizitiona ulterior conform art. 122, lit. j din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt detaliate in Sectiunea Caiet de sarcini, precum si in Anexa B, pentru fiecare lot in parte.Optiuni: Art. 122, lit. j din O.U.G. nr. 34/2006 (vezi pct. II. 1.5 si pct. II. 2.1)
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 695.18 - 303, 295.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2.406, 00 lei = 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, conform Anexei B, cu respectarea articolullui 431*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si articolelor 84 - 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar(ordin de plata) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? Scrisoare de garantie - Formular 7(model).Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul BNR publicat cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin depunere la casieria autoritatii contractante, a unor sume in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertantii trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie in conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, (conform articolelor 89-92 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarilor ulterioare). Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta?Scrisoare de garantie?Formular11(model) sau prin depunere la casieria autoritatii contractante a unor sume in numerar. Garantia de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - Formular 1 sau cazier judiciar/cazier fiscal/certificat echivalent. Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului/contractelor. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului/contractelor. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori [cu exceptia (literele a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b. din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului/contractelor conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului/contractelor conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolele 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentul/documentele va/vor fi transmis(e) in limba in care au fost emise, in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"), insotit(e) de o traducere autorizata a acestuia/acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, Valentin Patasanu, Gabriel Condrache, Raluca Savu, Adrian Victor Meca, Catalina Mihaela Faida, Laura Ispas, Alin Victor Bobic, Delia Draghici, Costin Gheorghe, Catalin Tabacu, Marius Cisman, Bogdan Avram, Adriana Fedorca, Elena Chirca, Aurel Fodor, Zotea Mihail, Codruta Mihaela Moldovan, Monica Iuhasz, Burduja Mihai, Cret Dorel Vasile, Chis Constantin, Ciarnau Ioan Dan, Ciarnau Nicolae, Marginean Mircea, Vlad Stefan Ionescu, Tanta Gorgota, Ghica Constantin, Dragos Garbulet, Tataru Gigi, Botez Daniela, Trofinov Vasile, Sarbu Gabriel, Gheorghiu Cezar, Chirileasa Vasile, Asoltanei Petru, Florin Gruia, Moia Angelica, Albert Georgescu, Alina Durla, Aurelia Adriana Anghel, ZGOVANCU PETRICA, PATASANU RODICA, RAMBOIU DUMITRU, Ioan Cinazan, Goreaev Lucia, Nuta Cazacu, Steliana Ursachi, Macarie Ioan, Ilisie Svetlana, Bara Gabriela, Gliga Petru, Springean Mihai, Canter Dan, Suga Nicolae, Paun Marta, Victorita Balanescu, Florina Albrich, Paul Falcescu, Mihai Mindrican, Toma Radu, Mircea Dragulin, Amuzan Gheorghe, Melzer Radu, Opritescu Claudiu, Pelcaru Dorel, Ion Grecu, Ecaterina Velcsov, Ramona Radescu, Cornea Gheorghe, OLARIU LIDIA, SALMAN IOAN, NEGIRLA ONUT, SELEJAN RADU-IOAN, BARBUSIU IOAN, Voinea Toader, Susanu Lacramioara Ionelia, Cristina Monica Serban, Parvu Dumitru, Pantalon Cornelusa, Nastase Gabriela Daniela, Cozma Lidia, Dramba Virgil, Laura Echim, Iulian Mitrana, Valentina Marinica, Gabriela Liliana Visan, Velica Claudian, Mirella Buzoianu, Stemate Daniela, Cristian Stanica, Doina Mernea. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la articolele 44, 45, 186 si la articolul 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna, in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract sau in cazul in care capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea contractului/contractelor, de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura privind incheierea contractului/contractelor pentru prestarea de Servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor FULL CASCO. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale. Se va permite depunerea/prezentarea acestora in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea incheierii contractului se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele/declaratiile/certificatele/emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie lizibila pe care se va specifica conform cu originalul sau copie legalizata, in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. d) Documentele/declaratiile/ certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. e) Documentul/Documentele emis(e) in alta limba se prezinta in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul") si va/vor fi insotit(e) de traducerea autorizata a acestuia/acestora in limba romana. Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include prestarea gamei de servicii din care face parte obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Obiectul contractului/contractelor trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/ declaratiile/ certificatele, etc. in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni, etc pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Adeverinta din partea Comisiei Nationale de Supraveghere a Asigurarilor, prin care se atesta ca nu intra sub incidenta Legii 503/17.11.2004 a Comisiei Nationale de Supraveghere a Asigurarilorin original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). Autorizatie / Decizie Comisia de Supraveghere a Asigurarilor valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor prestari de servicii similare cu obiectul contractului/contractelor efectuate in ultimii 3 ani luand in calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Nota: Documente de confirmare: Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului eonomic; Certificarile/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, obiectul contractului, perioada, durata si valoarea serviciilor prestate, daca acestea au fost duse la bun sfarsit. Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Autoritatea contractanta va accepta si va considera cerinta indeplinita daca operatorul economic preinta ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate. Nota: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta la finalizarea contractelor de servicii prestate in ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa a) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b)partile relevante ale contractului respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, servicii similare., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului/contractelor de servicii;Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului in domeniul asigurarilor facultative a autovehiculelor (CASCO). Daca este cazul si doar daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii privind asocierea (daca este cazul). In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala., Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala., Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile articolului 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d).? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii. ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru domeniul de activitate al acestuia, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);, Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant, pentru domeniul de activitate al acestuia, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);, Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 12:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 09:54