Achizitie publica - Servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO) pentru mijloacele auto apartinand SC CONPET SA
Detaliu pentru invitatia numarul 342400
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342400/05.02.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO) pentru mijloacele auto apartinand SC CONPET SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Sediu II Conpet, str. Rezervoarelor nr.8, corp A demisol, Serviciu Structura de Securitate.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Sediu II Conpet, str. Rezervoarelor nr.8, corp A parter, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO) pentru mijloacele auto apartinand SC CONPET SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO) pentru mijloacele auto apartinand SC CONPET SA
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5000 lei; Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire: a.prin virament bancar (OP), in contul Conpet (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), al sumei solicitate, cu prezentare extras de cont vizat de banca;b.prin instrument de garantare emis de catre o societ.bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA Ploiesti, elaborat conf.model din ?Formulare?, in cuantumul si pt.per.de valabilit.solicit.In mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, a.c. CONPET are dreptul sa retina din garantia de particip., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre a.c. CONPET suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in rap.cu val.est.a contractului: 2500 lei.Doc.care confirma plata gar.de part.va fi anexat plicului ext.In cazul neprez.dovezii constit.garantiei de part., pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt.desch.ofertelor conf.86 alin.(6)din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, potrivit prev.art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea privind gar.de part.prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, are oblig.de a anexa plicului ext.declaratia si doc.prev.de aceasta Lege. Ofertantii asoc.trebuie sa aiba fiecare calit.de IMM asa cum se prev.in Legea 346/2004, pentru a benef.de reducerea privind cuantumul gar.de participare.Echivalenta leu/euro, pentru o garantie de participare depusa in euro, se va face la cursul stabilit de BNR din data anterioara datei de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum gar.buna executie: 10% din val.fara TVA contract.Constituire: instrument de garantare, emis de catre o societate bancara sau de asigurari, prez.in ORIGINAL la CONPET SA Ploiesti, valabil 22 luni de la data semnarii contr., in cond. prev.la art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Se solicita cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 500000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, cu prezentarea a max. 3 contracte cu obiect similar celui pt.care se oferteaza, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata de minimum 250000 lei. Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru moneda respectiva si pentru anul in care a fost finalizat contractul. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.Ofertantul va anexa: copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor/recomandare din partea beneficiarilor contractelor/certificate de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberate in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr. 925/2006, actualizata., Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii. Ofertantul va preciza, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare ale acestora din certificatele de inregistrare ale acestora. Raspunderea privind indepl.tuturor criteriilor de calificare solicit.in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calif.prezentate de subcontr., cu exceptia celor sol.in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare cu cond.ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prez.doc.relev.in acest sens. In viitorul contract, subcontractantii nu constituie parte contractanta., Cerinta nr. 3. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Personalul obligatoriu solicitat pentru indeplinirea contractului: cel putin un inspector de dauna. De asemenea, pentru persoanele declarate ca fiind responsabile de derularea contractului, se vor prezenta copiile CV-urilor din care sa reiasa vechimea in domeniu, pregatirea etc. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 15:15