Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare facultativa a spatiilor administrative si a bunurilor din dotare


Detaliu pentru invitatia numarul 355289
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 355289/04.11.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare facultativa a spatiilor administrative si a bunurilor din dotare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare facultativa a spatiilor administrative si a bunurilor din dotare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare facultativa a spatiilor administrative si a bunurilor din dotare conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 66513200-1 - Servicii de asigurare a constructiilor impotriva tuturor riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 813 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de part este de 1700 lei.Echivalen?a gar de part constit in alta moneda decat leul se va calcula la cursul lei/alta valuta comunicat de BNR pentru data publicarii inv de particip. Garantia este valabila 60 de zile de la data limita de primire a ofert. Gar de part se constit conf art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006. Contul pentru virarea gar de part este: IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 BCR Medias.Dovada constit gar de part la procedura se va transmite, semnata cu semnat electr, in SEAP, pana cel tarziu, la data limita de dep a ofertelor. In cazul instrum de garantare emise de societ banc sau de societ de asig, acestea vor fi transmise in origin, la sediul aut contract pana la data limita de dep a ofert. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit gar de part, vor fi respinse.De asemenea aut contract are dreptul de a retine gar de part, in cazul in care: ofertant isi retrage oferta in per de valab a acesteia; ofertant desemnat castig nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei; in cazul in care ofertant desemnat castig, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006. Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integrale de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006. Se va completa Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul nr. 2 din sectiunea Formulare.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 6 din sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: - dl. Virgil Metea ? Director General, - dl. Dumitru Dobrescu ? Director General Adj.- dl. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic-Achizitii, - dl. Horea Bodogae ? Director Directia Achizitii, Presedinte comisie evaluare- d.na Lucia Ionascu ? Director Departament Economic, - d.na Cristina Crisan ? membru comisie de evaluare, - dl. Adrian Taran ? membru comisie de evaluare, - dl. Nicolae Bogdan ? membru comisie de evaluare, - dl. Adrian Moldovan ? membru comisie de evaluare.Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul. Datele inscrise in certificatul ORC sa fie reale/actuale la data limita dedepunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere valabila la data limita pentru depunerea ofertelor pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri - daca este cazul ? Anexa 1 la Legea 346/2004 cu modificarile ulterioare. Prezentare declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1.Cerinta nr.4Autorizatia de functionare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor in baza Legii nr.32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare care sa confirme dreptul ofertantului de a presta servicii de asigurare pe teritoriul Romaniei la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.5Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis. Se va completa Formularul nr. 3 din sectiunea Formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii generale. Formuralul nr. 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 mai sus mentionate si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer