Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare facultativa AUTO (CASCO)


Detaliu pentru invitatia numarul 276873
Autoritate contractanta
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Cod de identificare fiscala: 13533790
Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-402.27.56
Fax: 021-402.27.53
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de asigurare facultativa AUTO (CASCO)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de asigurare facultativa AUTO (CASCO) pentru autoturismele Autoritatii contractante.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 20.01.2011 09:33
Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stirbei Voda, nr. 43, sector 1, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stirbei Voda, nr. 43, sector 1, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 120 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie de eligibilitate;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificate fiscale valabile care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local;
- Certificat de inmatriculare;
- Certificat constatator eliberat de ORC;
- Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil aferent anului 2009, vizat si inregistrat la organele competente;
- Minim trei contracte incheiate si indeplinite in ultimii trei ani, care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii similare;
- Minim o scrisoare de recomandare care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si prestarea de servicii similare in perioada ultimilor trei ani.
- Prin accesarea fisierului atasat invitatiei de participare din SEAP;
- De la sediul Autoritatii contractante, zilnic intre orele 8.30-16.30, pe baza de imputernicire scrisa.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer