Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE - 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 340305
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340305/28.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE - 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.414.16.19, Fax: 021.414.19.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214141632, fax: +40 214141955, REGISTRATURA CAMEREI DEPUTATILOR, Intrarea B4S1, (Program luni-joi 8.00-16.30, vineri 8.00-14.00)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, camera 7102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE - 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE (CASCO) PENTRU 483 VEHICULE DIN DOTAREA CAMEREI DEPUTATILOR, PENTRU ANUL 2013 cu posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2014.Val. estimata din invitatia de participare (383.581 lei, fara TVA), reprezinta val. estimata a contr. pentru anul 2013. Val. estimata a ctr. in cazul prelungirii acestuia pana in data de 30.04.2014 este de 511.441 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 441 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant de part: 7.671, 62 lei (2% din valoarea estimata) cu valab 65 zile de la data limita de dep a ofertelor. Garant de part irevocabila, se poate const prin vir banc in cont CD la T.O.M.B: RO76TREZ7005005XXX000154 sau prin instr de gar emis in cond legii de o soc. banc ori de o soc. de asig, in original. Garant se anexeaza in ext plicului ce cont oferta. In cazul in care garant se const prin vir banc, OP confir de banca se va anexa plicului ce contine oferta. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, potrivit Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de particip. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta ?Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?. Echiv. ptr. o gar de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anter. datei limita de depun. a ofert cu 5 zile. Daca garant de particip se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din HG nr.925/2006 cu modif. si complet ulterioare, si posib ca autoritatea contr. sa poata retine suma de 3.835, 81 lei (1% din valoarea estimata) potrivit prev. art.278`1, alin.(1) din OUG nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa ca nefondata. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de particip asa cum a fost solicitata mai sus, atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art.33 alin.(3), lit.b) din HG nr.925/2006, cu modif si complet ult. Retinerea garant de particip se va face potrivit art.87 din HG nr.925/2006 cu modifi si complet ulter si potrivit art.278`1 din OUG nr.34/2006, cu modific si complet ult.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA, cu termen de valabilitate 14.01.2014. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Ileana Maria Luncan, Gaspar Istvan, Gina Bara, Mircea Dan Ciubancan, Alexandra Oprea, Elena Madalina Vilcea, Milica Medrea, Florin Bunea, Viorel Nicolescu, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Iulia Ghimis, Emilian Sgura, Rodica Niculescu.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conforma cu originalul".Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa includa prestarea serviciilor care fac obiectul contractului si trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documente emise de organisme acreditate (Comisia de Supraveghere a Asigurarilor) care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor privind asigurarea facultativa valabila pentru anul 2013, in original sau copie lizibila conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare, prin prezentarea a cel putin unei scrisori de bonitate sau a oricarui document relevant in demonstrarea situatiei economice si financiare, conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prestarea, in ultimii 3 ani, a maxim 2 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de asigurare a caror valoare insumata sa fie de cel putin 100.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.(Formularul 6)., Se solicita cel putin o scrisoare de recomandare., Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Se solicita cel putin o unitate teritoriala in fiecare judet., Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 16:02