Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE - 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 357386
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR
Numar invitatie: 357386/06.02.2014
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE - 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141632, fax: +40 0214141955, Adresa de contact: REGISTRATURA CAMEREI DEPUTATILOR, Intrarea B4S1, (Program luni-joi 8.00-16.30, vineri 8.00-14.00)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor, Camera 7102.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE - 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA IN CAZURI DE AVARII, DISTRUGERE, FURT SAU ALTE EVENIMENTE (CASCO) PENTRU 260 AUTOVEHICULE SI 2 REMORCI DIN DOTAREA CAMEREI DEPUTATILOR, PENTRU ANUL 2014 cu posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2015. Val. estimatadin invitatia de participare (290.280 lei, fara TVA), reprezinta val. estimata a contr. pentru anul 2014. Val. estimata a ctr. in cazul prelungirii acestuia pana in data de 30.04.2015 este de 419.293 lei fara TVA.Optiuni: Autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea contractului pana in data de 30.04.2015.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 280 - 419, 293 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant de part: 5.805, 60 lei cu valab 65 zile de la data limita de dep a ofertelor. Garant de part irevocabila, se poate const prin vir banc in cont CD la T.O.M.B: RO76TREZ7005005XXX000154 sau prin instr de gar emis in cond legii de o soc. banc ori de o soc. de asig, in original. Garant se anexeaza in ext plicului ce cont oferta. In cazul in care garant se const prin vir banc, dovada constituirii confir de banca se va anexa plicului ce contine oferta. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, potrivit Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de particip. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta ?Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?. Echiv. ptr. o gar de part. depusa in alta moneda decat leu, se va face la cursul leu/alta valuta al BNR din data anter. datei limita de depun. a ofert cu 5 zile. Daca garant de particip se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din HG nr.925/2006 cu modif. si complet ulterioare, si posib ca autoritatea contr. sa poata retine suma de 2.902, 80 lei potrivit prev. art.278`1, din OUG nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de particip asa cum a fost solicitata mai sus, atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art.33 alin.(3), lit.b) din HG nr.925/2006, cu modif si complet ult. Retinerea garant de particip se va face potrivit art.87 din HG nr.925/2006 cu modifi si complet ulter si potrivit art.278`1 din OUG nr.34/2006, cu modific si complet ult.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului plus 14 zile. Autorit contract are oblig de a elibera/restitui garant de buna exec in cel mult 14 zile de la data indepl de catre contract a oblig asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 republicata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ind. 1 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, George-Ionut Dumitrica, Gina Bara, Gaspar Istvan, Alexandra Oprea, Mircea Dan Ciubancan, Otilia Poenar Ciochina, Milica Medrea, Florin Bunea, Sorin Medrea, Viorel Nicolescu, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Iulia Ghimis, Emilian Sgura.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Cerinta obligatorie: ofertantii trebuie sa prezinte Autorizatia din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" privind asigurarea facultativa valabila pentru anul 2014, in conformitate cu Legea 32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, trebuie sa contina informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.3. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare, prin prezentarea a cel putin unei scrisori de bonitate sau a oricarui document relevant in demonstrarea situatiei economice si financiare, conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Se solicita cel putin o unitate de constatare daune in fiecare judet., Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Se solicita prestarea, in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, a unor servicii de asigurare similare in valoare de cel putin 100.000 lei, la nivel a maxim 2 contracte.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.(Formularul 6).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer