Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Asigurare facultativa tip CASCO pentru autoturismele apartinand CZM Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 346918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE MARFA ''CFR - MARFA''S.A.
Numar invitatie: 346918/20.05.2013
Denumire contract: Servicii de Asigurare facultativa tip CASCO pentru autoturismele apartinand CZMBrasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE MARFA ''CFR - MARFA''S.A.Cod fiscal: RO 11054537, Adresa: Str. Turda nr. 98, bloc 29A, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372840059, Fax: +40 212231850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Transilvaniei Nr. 28, Brasov, Romania, cod postal: 500209, telefon: +40 0372841756, fax: +40 0372841762, persoana de contact: Dorin Chiriac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Transilvaniei Nr. 28, Brasov, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (transporturi)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Asigurare facultativa tip CASCO pentru autoturismele apartinand CZMBrasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciului de asigurare facultativa tip CASCO pentru autoturismele din proprietatea CZM Brasov.Se vor incheia polite de asigurare facultativa pentru un numar de 17 autovehicule, de marci si tipuri diferite, conform tabelului anexat, pe o perioada de un an.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 300 lei (sau echivalent EURO la data de 30.05.2013)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Viramentul bancar se va face in Contul IBAN: RO04 BPOS 0800 2606 939 ROL01 deschis la Banc Post SA ? Sucursala Brasov.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.O copie a OP vizat de banca va fi transmisa cu documentele de calificare.Ofertantul va mentiona contul propriu in care se va restitui garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (ofertant, asociat, tert sustinator) ? original (Formularul nr.2)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ofertant, asociat, tert sustinator) ? original (Formularul nr.3)3.Certificat constatator privind obligatiile la bugetul general consolidat eliberat de catre UAT de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de catre organul de administrare fiscala al UAT de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile) ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.4)6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractant) ? original (Formularul nr.5)7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 (Formular nr.6)Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse la procedura) in cadrul CZM Brasov urmatorii : Onescu Cornel Catalin-manager, Lazar Nicoleta-sef Oficiu Economic, Balteanu Daniela-sef Oficiu Juridic, Cirjan Gheorghe Razvan-sef Oficiu Tehnic, Chiriac Ioan Dorin-sef SMEPCAAA, Stanescu Laura Elena-SMEPCAAA, Cirjan Luminita-SMEPCAAA, Gruia Ileana-consilier juridic, Baila Ramiro-consilier juridic 1.Autorizatie emisa de catre Comisia de Supraveghere aAsigurarilor valabila la data limita de depunere a ofertelor ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Certificat constatator emis de ORC? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost prestate servicii similare in cadrul a cel putin 1 contract in valoare de cel putin 26.500 lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemante de o autoritate ori de catre clienhtul privat beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer