Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)


Detaliu pentru invitatia numarul 338356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie Judetean Prahova
Numar invitatie: 338356/29.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie Judetean PrahovaCod fiscal: 2844960, Adresa: PLOIESTI, STR. VASILE LUPU, NR. 60-62, JUD. PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: +40 244303155, Fax: +40 244529654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea de polite de asigurare RCA, cu valabilitate de 12 luni, pentru autovehiculele aflate in dotarea IPJ Prahova
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 669.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.- Valoarea garantiei de participare este de 2005.04 lei; in cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50% din acest cuantum (in acest caz ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte case incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa documentelor de calificare);
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;
- Modalitatile de costituire a garantiei de participare sunt cele prevazute in art. 88, alin.1 din H.G. 925/2006.- Documentul ce face dovada costituirii garantiei de participare va fi transmis in format electronic, semnata cu semnatura electronica pana la data limita de depundere a ofertelor;
- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formularul 1: Declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul 2: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formularul 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoane cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: Imputernicit sef Inspectorat comisar sef de politie Viorel Dosaru, sef Serviciu Logistic comisar sef de politie Daniel Maiuga, jurist Liviu Vasile, ofiter financiar Simona Stefanescu, agent sef adjunct Compartiment Tehnic Stefan Radulescu, ofiter compartiment Marketing Achizitii Delia Curalea, agent principal Marketing Achizitii Cristina Stanciu, agent principal Compartiment Marketing Achizitii Mihaela Pancu-Certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Formularul 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP 314/2010) - Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cumentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul onstatator.- Autorizatie de functionare/altele echivalente;
-Copie legalizata dupa Decizia de Supraveghere a Asigurarilor privind autorizarea practicarii RCA, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Aceasta va fi transmisa in format electronic semnat cu semnatura electronicMentiune: Documentele pot fi prezentate conform art. 5 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz, conform formularului nr. 10-- Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, constand in valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Facilitati acordate
30
Descriere: Facilitati acordate sub forma de CASCO forfetar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer