Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)
Detaliu pentru invitatia numarul 340736
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340736/10.12.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie Judetean PrahovaCod fiscal: 2844960, Adresa: PLOIESTI, STR. VASILE LUPU, NR. 60-62, JUD. PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: +40 244303155, Fax: +40 244529654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP -www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea de polite de asigurare RCA pentru un numar de 323 autovehicule.Estimam ca numarul autoturismelor ce compun parcul auto al IPJ Prahova va fi majoratcu pana la 20%.Pentru autoturismele suplimentare se va organiza procedura conform art.122 lit.j-OUG 34/2006.Valoarea estimata fara TVA: intre 133669.35 si 160403.22 RON.Valoarea minima estimata este valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari).
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 403.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Valoarea garantiei de participare este de 2005.04 lei; in cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50% din acest cuantum (in acest caz ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa documentelor de calificare);
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;
- Modalitatile de costituire a garantiei de participare sunt cele prevazute in art. 88, alin.1 din H.G. 925/2006.- Documentul ce face dovada costituirii garantiei de participare va fi transmis in format electronic, semnata cu semnatura electronica pana la data limita de depundere a ofertelor;
- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formularul 1: Declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare-Formularul 2: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare;
-Formularul 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati. In ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoane cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: Imputernicit sefInspectorat comisar sef de politie Viorel Dosaru, sef Serviciu Logistic comisar sef de politie Ene Petre, jurist Liviu Vasile, ofiter financiar Simona Stefanescu, agent sef adjunct Compartiment Tehnic Stefan Radulescu, ofiter compartiment Marketing Achizitii Delia Curalea, agent principal Marketing Achizitii Cristina Stanciu, agent principal Compartiment Marketing Achizitii Mihaela Pancu-Certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.-Formularul 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP314/2010) - Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul onstatator.-Copie legalizata dupa Decizia de Supraveghere a Asigurarilor privind autorizarea practicarii RCA, valabila la data limita de depunere a ofertelor sau orice alt document din care sa reiasa ca, la data depunerii ofertelor, operatorul economic are dreptul de a practica servicii RCA .Aceasta va fi transmisa in format electronic semnat cu semnatura electronic .Mentiune: Documentele pot fi prezentate conform art. 5 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011- original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz, conform formularului nr. 9- Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, constand in valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
facilitati acordate
30
Descriere: Facilitati acordate sub forma de CASCO forfetar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 10:47