Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)


Detaliu pentru invitatia numarul 356201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMT
Numar invitatie: 356201/02.12.2013
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMTCod fiscal: 2613478, Adresa: str. Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233207201, Fax: +40 0233207201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, procedura se desfasoara integral prin mijloace electronice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO (RCA)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie incheierea de polite de asigurare RCA, cu valabilitate de 12 luni, pentru un numar de 179 autovehicule aflate in dotarea IPJ Neamt conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 498.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1645, 00 lei.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor (Formularul 11).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006. Indiferent de modalitatea constituirii garantiei de participare, dovada se va atasa in copie in SEAP, scanata si semnata cu semnatura electronica a ofertantului iar originalul, fiind o procedura online, se va depune la sediul autoritatii contractante din strada Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Registratura, pana la data limita de depunere a ofertelor(conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP. Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Piatra-Neamt este R059TREZ4915005XXX000129.Adresa caseriei autoritatii contractante este Strada Eroilor nr.16, municipiul Piatra-Neamt, jud.Neamt. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile articolului 278^1 alin. (1) si (2) din O.U.G. 34/2006 suma de 1645, 00 lei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HGR nr. 925/2006. Scrisoarea de garantie bancara pentru participare cu oferta va fi intocmita conform Formularului 15. Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta va fi facuta la cursul BNR stabilit cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 2A )- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.2B)si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din H.G. nr.925/2006.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si finaciara si/sau capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articolului 46 din OUG nr. 34/2006 Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.3)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69A1 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.4)Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Comisar sef Tablan Costel-Paul - functia Sef Inspectorat, Comisar sef Bezim Stelica- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Andries Ioan- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Pantaza Iulian- functia Contabil sef , Comisar sef Gheorghiu Marcel- functia Sef Serviciu Logistic, Inspector Verdes Cristina- functia ofiter specialist II-Consilier Juridic, Inspector Bobric Iuliana- functia Ofiter pr.II- Consilier Juridic, Inspector principal Maxim Florin- functia Ofiter Specialist I, Inspector Cretu Emil - functia Ofiter principal I, Agent sef Micu Catalin- functia Agent III, Agent sef Simion Vasile- functia Agent II, Agent Badanga Mariana- functia Agent II, Agent sef Cochiorca Adrian - functia Agent II;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.5) Pentru persoanele juridice romane: Modalitatea de indeplinire: - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-societatea sa fie autorizata de CSA, asa cum prevede art. 11, lit. a) si art. 15 din Legea nr. 32/2000 privind societatile de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu toate completarile si modificarile ulterioare, in acest sens ofertantul va prezenta copie dupa Decizia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor privind autorizarea practicarii R.C.A, valabila la data limita de depunere a ofertelor, stampilata si semnata "Conform cu originalul".- Indeplinirea obligatiilor de notificare prime RCA : In acest sens ofertantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind notificarea tarifelor de prima RCA completata in conformitate cu Formularul nr.7 din Sectiunea - Formulare.Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, constand in valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Aceasta va fi confirmata de copii semnate si stampilate "Conform cu originalul" dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate beneficiara sau de clientul beneficiar sau de Declaratii pe propria raspundere ale ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia. Din aceste documente trebuie sa reiasa ca au fost prestate pana la data limita de depunere a ofertelor servicii similare., Ofertantii, daca este cazul, vor prezenta informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si/sau asociati si acordul acestora. Prezentarea Documentelor de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant (in copie/ii stampilate si semnate ?Conform cu originalul?), emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001/2001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta financiara care va fi introdusa in sistem reprezinta valoarea totala neta pe parc auto rezultata in urma aplicarii procentelor de reducere ale tarifelor brute notificate catre C.S.A. inclusiv sistemul bonus-malus si va fi calculata conform Anexei la Formularul nr.14 (Centralizatorul de preturi).
Facilitati acordate
30
Descriere: Facilitati acordate sub forma de asigurari in sistem CASCO forfetar pentru parcul auto al autoritatii contractante fara a se solicita plata primelor de asigurare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P., atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer