Achizitie publica - Servicii de asigurare obligatorie tip RCA si asigurare facultativa CASCO pentru autovehiculele din dotarea Companiei APA Brasov SA
Detaliu pentru invitatia numarul 339687
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339687/20.11.2012
Denumire contract: Servicii de asigurare obligatorie tip RCA si asigurare facultativa CASCO pentru autovehiculele din dotarea Companiei APA Brasov SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: +40 268407723, Fax: +40 268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare obligatorie tip RCA si asigurare facultativa CASCO pentru autovehiculele din dotarea Companiei APA Brasov SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare obligatorie tip RCA si asigurare facultativa CASCO pentru autovehiculele din dotarea Companiei APA Brasov SA
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, valabila 60 de zile de la data si ora limita de primire a ofertelor: Lot1=1500 lei, Lot 2=40 lei, Lot 3=1000 lei. - Se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Ordin de plata in contul Companiei APA Brasov SA: RO81BRDE080SV05660200800; b. Cash, la Casieria Centrala a Companiei APA Brasov S.A., str. Crisana nr.1-3, Program zilnic ora: 11-14;c. Scrisoare de Garantie Bancara; d. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari; e. Prin fila CEC.- Dovada constituirii Garantiei de participare (in cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, pana la data si ora limita de primire a ofertei.- Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi transmis obligatoriu si in SEAP.- Nerespectarea cerintelor referitoare la garantia de participare conduce la respingerea ofertei.- I.M.M.-urile care vor achita jumatate din cuantumul garantiei de participare vor trebui sa faca dovada inscrierii in aceasta categorie de intreprinderi.- In conditiile prevazute de art.278^1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata pt.Lot 1, adica 960 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele de mai jos vor fi prezentate ca documente legalizate la notar sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? sau copie, legalizata la notar, semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o impututernicire notariala(Formular 4)In cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi emise de fiecare operator economic- Form.20: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Form.9: Declaratie privind eligibilitatea;
- Form.10: Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) ? eliberat de organele fiscale competente care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, ( datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei;
- Form.24 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ord.Pres. ANRMAP 314/2010);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;Persoanele cu functie de decizie: Director General - Fatu Dorin;Director Economic - Popa Teodor;Director Tehnic -Balan Ilie;Sef Serviciu Juridic, patrimoniu Actionariat- Olariu Bogdan;Sef Atelier Transport-Sorin Mazilu;Nota: In cazul in care operatorul economic nu are indeplinite obligatiile fata de bugetul local/ stat, va fi exclus din procedura de atribuire.In cazul in care in tara de orig. sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau nu sunt vizate toate situatiile, se accepta o decl. autententica data in fata notar, a unei autoritati administrative sau judecatoresti, sau a unei asociati profesionale competente.In cazul incertitudinii referitoarela situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente. Documentele de mai jos vor fi prezentate ca documente in copie legalizata notarial sau copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnata de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor Documentelede mai jos vor fi prezentate ca documente legalizate la notar sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? sau copie, legalizata la notar, semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o impututernicire notariala(Formular 4)In cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi emise de fiecare operator economic.-Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele, sediul, persoanele autorizate/administrator.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a ofertantului.Autorit.contr. va solicit.ofertantului aflat pe primul loc, certificatul constatator in original inainte de comunicarea rezultatului procedurii-Autorizatie pentru practicarea asigurarii obligatorii de raspundere civila, aflata in vigoare la data limita de depunere a ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 07:55