Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare obligatorii de raspundere civila auto


Detaliu pentru invitatia numarul 356055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DAMBOVITA
Numar invitatie: 356055/25.11.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare obligatorii de raspundere civila auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DAMBOVITACod fiscal: 4279790, Adresa: B-dul REGELE CAROL I, nr. 64, Targoviste, Telefon: +40 0245207200, Fax: +40 0245632557
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul REGELE CAROL I, nr. 64, Targoviste, Romania, cod postal: 130124, telefon: +40 0245207200, fax: +40 0245632557, persoana de contact: MARIAN VIOREL FLOREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul REGELE CAROL I, nr. 64, Targoviste, Romania, cod postal: 130124, telefon: +40 0245207200, fax: +40 0245632557, persoana de contact: MARIAN VIOREL FLOREA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare obligatorii de raspundere civila auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de Servicii de asigurare obligatorii de raspundere civila auto.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 722 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006 Art. 86. Cuantumul garantiei de participare :2000 lei. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 :1577, 22lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru stabilirea echivalentei garantiei de participare in alta valuta se va lua in calcul cursul valutar stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA; Forma de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea III?in original.Cerinta 2: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 11 din Sectiunea III?in original.Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta 4: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.Cerinta 5: Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(ANAF), din acesta sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerinta 6: Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din acesta sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : imputernicit inspector sef al I.P.J. Dambovita - comisar sef de politie ZEPISI DANIL, adjunct al inspectorului sef al I.P.J. Dambovita - comisar sef de politie PAUN SORIN, contabil sef, comisar sef de politie ZANFIRACHE MARIAN, consilier juridic - inspector principal de politie POPESCU GHEORGHE ION, sef serviciu logistic - comisar sef de politie CUTA LUIGI, sef birou tehnic - comisar de politie ENESCU GHEORGHE, sef compartiment achizitii publice - subcomisar de politie FLOREA MARIAN. Pentru persoanele juridice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.2. . Autorizarea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor sau Autoritatea de Supraveghere Financiara pentru desfasurarea activitatii in domeniul asigurarilor. Se vor prezenta : - dovada autorizarii de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau Autoritatea de Supraveghere Financiara, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Documentul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. Motivare: prevedere legala: Ordinul 14/2011 al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor. - confirmarea, in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul, de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau Autoritatea de Supraveghere Financiara, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 2 ani, sub incidenta: Legii nr.503/2004, privind redresarea financiara si falimentul societatilor de asigurare, cu modificarile si completarile ulterioare si prevederilor art.39 alin.3, lit.d si lit.e din Legea nr.32/2000, privind activitatea de asigurare si supraveghere a asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare. Motivare: prevedere legala: Ordinul 14/2011 al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor.Pentru persoane fizice/juridice straine :3. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Valoare despagubiri
30
Descriere: Valoare cumulata despagubiri
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer