Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare RCA a mijloacelor de transport ale RATP Iasi .


Detaliu pentru invitatia numarul 350159
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Numar invitatie: 350159/09.07.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare RCA a mijloacelor de transport ale RATP Iasi .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: +40 332409861, Fax: +40 232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare RCA a mijloacelor de transport ale RATP Iasi .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie incheierea politelor de asigurare obligatorie RCA pentru anul 2013 a mijloacelor de transport ale RATP Iasi: 129 tramvaie, 118 autobuze, 35 microbuze si 31 autovehicule care reprezinta parcul auxiliar, asigurarea pentru persoanele transportate si bagajele acestora, pentru riscuri de accidente precum si asigurarea de garantare a capacitatii financiare a operatorului de transport rutier de persoane RATP Iasi pentru suma de 784.000 euro.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 752.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Estede 5000 lei si se constituie: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune online si in original la sediul autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate trebuie sa fie de min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare se poate constitui si in valuta , echivalenta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante RO05BTRLRONCRT0204623201, deschis la Banca Transilvania, a unei file cec, a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Garantia de participarepoate fi retinuta in cazul in care: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- in cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, sau daca ulterior renunta la contestatie, din garantia de participare se va retine, conform art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 4.303, 75 lei.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5%din pretul contractului , fara TVA. Sepoate constitui : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea - se completeaza formularul 1 din Sectiunea III - formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAPCerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAPCerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAPCerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAPCerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de intereseFormularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Paun Ariadna, Nastase Liviu, Ababei Daniela, Petrovici Gina - se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, din Sectiunea III ? formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAP.Cerinta nr. 6. Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa atesteca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local.- Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (format pdf-se posteaza pe SEAP.Cerinta nr. 7. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat.- Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (format pdf). Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in meniu -se posteaza pe SEAP.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul are datorii sau se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Cerinta nr. 1. Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecte conditiile referitoare la obiectul contractului prevazut la art. II. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(format pdf)- se posteaza pe SEAP.Cerinta nr. 2- Autorizatie din partea Comisiei de Supraveghere aAsigurarilor sa practice asigurarea obligatorie de raspundere civila in anul 2013, valabila la data limita de depunere a ofertei(format pdf), se posteaza pe SEAP.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2Bilanturi contabile prescurtate pentru anii 2010, 2011, 2012.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul., Cerinta nr. 1: Fisa de INFORMATII GENERALESe solicita ca Cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim 1.047.505 lei (2012, 2011, 2010).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.* Prezentarea cel putin a unui document/contract, prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie cel putin egala cu sumade 523.752, 50 lei ( valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte).Se vor lua in calcul prestarile de servicii in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va lua in calcul numai partea a carei prestare, a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la prezenta procedura.Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unui document/contract, dovada se face printr-o declaratie pe propria raspundere.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer