Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de asigurare tip CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 328212
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 328212/30.05.2012
Denumire contract: servicii de asigurare tip CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 7485701, Adresa: SOSEAUA VESTULUI NR. 22, Ploiesti, Telefon: 0244-595353, Fax: 0244-595353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de asigurare tip CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de asigurare tip CASCO
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1.5% din valoarea estimata a contractului este de 3450 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar (CONTUL RO70TREZ5215005XXX012039 deschis la Trezoreria Municip. Ploiesti)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (art. 86 alin (1) din HG 925/2006)Dovada constituirii garantiei : Obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 10% din valoarea totala fara TVA a contractului de servicii.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (art. 90 din HG 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art. 180)- Formularul nr. 3 din sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 4 din sectiune Formulare3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 2 din sectiunea Formulare. In aplicarea prevederilor de la art 69^1 din OUG 34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Manager General - Dr. Nicolae Daniel- Director Economic - Ec. Ilie Paula- Director Tehnic - Ing. Paun Octavian- Comp. Ach. Publice - Ec. Ene Nicoleta5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, trebuie sa fie emis cu max. 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2. Societatea de asigurare va prezenta un document eliberat de catre Comisia Nationala de Supraveghere a Asigurarilor din care sa rezulte ca in ultimii 5 ani societatea nu s-a aflat in situatii de urmarire sau interdictii de operare in domeniul asigurarilor, sau in situatii de incapacitate de plati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011Ofertantul va prezenta bilantul vizat si inregistrat de organele competente.Bilantul va fi prezentat in copie, certificat pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila., 2. Declararea cifrei de afaceri- cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniFormularul nr. 5 din sectiunea Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a principalelor servicii similare prestate din ultimii 3 ani, continand valori, periode de prestare, beneficiari 1. ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalentDocumente emise de organisme independente care atesta respectarea standardului de asigurare a calitatii in domeniul activitatilor de asigurari sau alte dovezi si documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer