Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE TIP CASCO PENTRU AUTOSANITARELE PARCULUI AUTO PROPRIU
Detaliu pentru invitatia numarul 321141
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321141/02.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE TIP CASCO PENTRU AUTOSANITARELE PARCULUI AUTO PROPRIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 7409380, Adresa: STR. SCURTA NR.3, Suceava, Telefon: 0230514602, Fax: 0230514602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUNICIPIUL SUCEAVA, STR. SCURTA NR.3, Suceava, Romania, cod postal: 720237, telefon: +40 0330804808, fax: +40 0230514602, persoana de contact: TANISLAV LUMINITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Suceava, Strada Scurta nr 3, Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE TIP CASCO PENTRU AUTOSANITARELE PARCULUI AUTO PROPRIU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA ISI PROPUNE SA ACHIZITIONEZE SERVICII DE ASIGURARE DE TIP CASCO PENTRU AUTOSANITARELE PARCULUI AUTO PROPRIU
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2%din valoarea estimata a contractului, este de 8.260lei, valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor. Se constituie prin virament bancar in contul RO16TREZ5915005XXX002560deschis la Trezoreria Suceava, sau prin scrisoare ge garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formular 8), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care operaratorul economic va prezenta garantia de participare ca fiind IMM aceasta va fi insotita de: -certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de Camera de Comert, Industrie si Agricultura sau declaratie pe proprie raspundere, privind incadrarea in categoria IMM-urilor, prezenta in conformitate cu prevederile Art. 7 din Legea 346/2004. Se va completa Anexa 2 sau Anexa 3 (dupa caz) din sectiunea Formulare.Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare (la data, ora si locul deschiderii ofertelor) in forma si cuantumul solicitat, atrage dupa sine respingerea ofertei depuse.In masura in care C.N.S.C respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: -intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv- 1% din aceasta valoare respectiv suma de 4.130lei.-in cazul IMM-urilor autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in suma fixa de 2.065 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute mai sus, in cel mult cinci zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 10%, din valoarea totala fara TVA a contractului de servicii, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantiebancara de buna executie (formular nr. 9), NOTA: 1. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.2.Modul de restituire a garantiei de buna executie: autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in art. 180)- prezentare conform formularului 1, din Sectiunea Formulare2.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 -Prezentare conform formularului 2, din Sectiunea Formulare3.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Prezentare conform formularului 3, din Sectiunea FormulareAvand in vedere dispozitiile art. 1 din Ordinul Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, fiecare ofertant la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concureta. Declaratia se va intocmi conform modelului prevazut in sectiunea Formulare ? ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.4.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Prezentare conform formularului 4, din Sectiunea FormulareIn aplicarea prevederilor de la art. 69^1 din OUG 34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Manager general : Dr. Daniel Martiniuc- Director economic : Ec. Catalin Baciu- Director tehnic : Ing. Emil Filipescu- Consilier juridic : Jr. Elena Rusu- Ec. Plopan Liliana- Comp. Achizitii Publice: Ec. Tanislav Luminita- In acest sens solicitam ofertantului prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere (conform formularului 4) prin care declara ca nu se afla in situatia de a fi exclus din procedura, asa cum este prevazut la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; 1.certificat constatator- Eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte urmatoarele: a)domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu se afla in incapacitate de plata.c)prezentat original sau copie , , conform cu originalul, ,2.certificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile catrebugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: a)emis de Directia Generala a Finantelor Publiceb)prezentat original sau copie , , conform cu originalul, ,3.certificat privind taxele si impozitele locale din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelea)eliberat de primaria in care isi are sediul ofertantulb)prezentat in original sau copie , ,conform cu originalul4.Persoane juridice/fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).a)Document original sau copie legalizata, emis de o institutie similara Camerei de Comert si Industrie a Romaniei .NOTASe va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.bilantul contabil la 31.12.2010, 2. Declararea cifrei de afaceri-cifra de afacerisau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani- pragul minim solicitat al cifrei de afaceri reprezinta 826.000 lei, reprezentand de 2 ori valoarea estimata a contractului de achizitie publica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.o lista a principalelor servicii similare prestate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, 2.lista unitatilor de service-uri autoautorizate de catre producator/RAR situate pe raza Judetului Suceava sau din judetele limitrofecare sa efectueze reparatii la autovehiculele marca: Mercedes, Volkswagen, Iveco, Fiat, Ford, Dacia, Citroen, 3.autorizatie de practicare a asigurarilor eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, 1.ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Ofertei cu valoarea primei de asigurare totala cea mai mica i se acorda 70 de puncte. Se noteaza acest pret cu Vmin.Pentru celelalte oferte se calculeaza numarul de puncte obtinute pentru valoarea ofertei( Pp), cu formula: Pp = (Vmin/Vn) x 70, in care: Vmin. = valoarea cea mai mica dintre ofertele prezentate; Vn . = valoarea ofertei careia i se calculeaza punctajul.
suma despagubirilor
30
Descriere: Se acorda 30 de puncte pentru oferta cu suma totala a despagubirilor cea mai mare. Se noteaza acest pret cu Vmax.Pentru celelalte oferte se calculeaza numarul de puncte obtinute pentru valoarea ofertei (Pd), cu formula: Pd = (Vn/Vmax) x 30, in care: Vmax. = suma totala a despagubirilor cea mai mare dintre ofertele prezentate; Vn. = suma totala despagubita a ofertei careia i se calculeaza punctajul.Punctajul total al ofertei se calculeaza prin insumarea punctajelor obtinute pentru fiecare din criteriile stabilite anterior, astfel: Pt = Pp + Pd , in care: Pt ? reprezinta punctajul total al ofertei (n); Pp -reprezinta numarul de puncte obtinut de oferta (n) pentruvaloarea primei de asigurare totala ; Pd -reprezinta numarul de puncte obtinut de oferta (n) pentru suma totala despagubita;
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 13:06