Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARI
Detaliu pentru invitatia numarul 327196
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327196/18.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: +40 232271590, Fax: +40 232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moara de Vint 34, Iasi, Romania, cod postal: 700377, telefon: +40 232271590, fax: +40 232271570, persoana de contact: Serv. tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RA AEROPORTUL IASI, STR.MOARA DE VANT, NR.34, sala de pregatire in prezenta comisiei de evaluare si a ofertantilor(imputernicire dupa caz).
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ASIGURARE CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) CPV: 66516400-4 - Servicii de asigurare de raspundere civila generala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 377, 229.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul in care garantia se va constitui in lei se va utiliza cursul de 4, 3718 lei/euro (22.03.2012- data la care s-a intocmit nota de estimare a valorii procedurii).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschideriiofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: IBAN RO 5BRDE240SV08557202400 deschis la BRD Iasi. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor).Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular 6) este de 5 % din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181, lit c-e din OUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC -dl.Gheorghe Corjautanu-Director General Interimar, dl. Vasile Dumitriu- Director Comercial si dl.Alexandru Anghel ?Director Operational Interimar ; Consiliul de Administratie: Bahneanu Catalin, Rebegea Mitica, Ostaficiuc Marius, Parvu Marcel, Bodea Marius, Gheorghica Florian, Damian Ionel, Buiceag Marius, precum siMelania Pripasu-viza CFP, jr.Maria Paslaru, Nichitus Monica-comp.achitizii publice, Tofan Daniel-responsabil MTA-Formular A1A.Pt. indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formular A1.din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de 25 ale lunii anterioare datei de depunere a ofertelor- dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. Cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formular A1A si/sau A1B din ?MODELE DE FORMULARE?.Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantiiasociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul A2 din ?MODELE DE FORMULARE?) Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in careeste stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiI. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari;obiect activitate (COD CAEN); etc. ? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;2. Autorizatie de functionare a ofertantului emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) - copie legalizata/copie ?conform cu originalul?3. Certificat de inmatriculare in Registrul Societatilor de Asigurare - copie legalizata/copie ?conform cu originalul?4. Aprobarea emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) pentru clasa de asigurari ofertata - copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;2. Acord emis de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) cu privire la prestarea de servicii de asigurari pe teritoriul Romanieipentru clasa de asigurari ofertata - copie legalizata/copie ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Coeficientul de lichiditateSe solicita ca ofertantul sa aiba coeficientul de lichiditate de cel putin 1, atat pentru exercitiul financiar 31.12.2010 cat si la 31.12.2011, Marja de solvabilitate minima si marja de solvabilitate disponibilaOfertantul trebuie sa aiba marja de solvabilitate disponibila cel putin egala cu marja de solvabilitate minima, conform reglementarilor CSA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa fi incheiat in ultimii 3 ani o polita de asigurare tip pentru lot 1: ARIEL, lot 2 ALL RISKS ; lot 3 CASCO+RCA+EMPL BENEFITS (clasa corspunzatoaredin Anexa nr. 1 la Legea nr. 32/2000).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 12:17