Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARI AUTO FACULTATIVE TIP CASCO-2012


Detaliu pentru invitatia numarul 319928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 319928/03.02.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI AUTO FACULTATIVE TIP CASCO-2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250565, fax: +40 252315848, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI AUTO FACULTATIVE TIP CASCO-2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia serviciilor de asigurarifacultative (CASCO) pentru o perioada de 12 LUNI
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 338.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
446 lei. Pt IMM50%. In acest caz, dovada const garantde part va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conf.art.3 din Legea 346/2004 in original, la vedere.Perioada de valab. a garant de part - 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor; cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia de participare se constituie, la alegere, prin: ?virament bancar in contul R.A.A.N.cod IBAN RO02RNCB0179034575410001 BCR Mh ? instrument de garantare emis in favoarea R.A.A.N., in cond. legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?OP confirmat de catre banca emitenta, in cont IBAN RO02RNCB0179 03457541 0001 BCR MH.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 7) , in cel mult 14 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cu cel putin 30 de zile mai mare decat durata contractului. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 14 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Formular nr. 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2In aplicarea prevederilor de la art. 691 din ordonanta de urgenta, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General : ing. Constantin BOLOCAN- Director Directie Economica : dr.ec. Gheorghe DULCEA- Director Directie Comerciala : ing. Georgeta CHIVU- Serv. De Urgenta Privat: ing. Cristian BORDEI- Serv.Financiar ? Contabil: ec. Cosmin COPINDEAN- Serv. Aprovizionare- Marketing: ec. Daniel BADINA- Serv. Cont.-Juridic : cons.jr.Dorina MINZALA- Serv. Achizitii Publice: ing. Livia DOROBANTU- In acest sens solicitam ofertantului prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere (conform formularului nr. 2) prin care declara ca nu se afla in situatia de a fi exclus din procedura, asa cum este prevazut la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr. 4Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. DPP6. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile catrebugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acest document (certificat de atestare fiscala) se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata (in cazul in care acest document se depune in copie)2. Documente emise de organisme acreditate (Comisia de Supraveghere a Asigurarilor), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto CASCO pe teritoriul Romaniei pentru anul 2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer