Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARI AUTO TIP RCA


Detaliu pentru invitatia numarul 339698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 339698/20.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI AUTO TIP RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI AUTO TIP RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de asigurari obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule RCA, conform cantitatiilor si a celorlalte specificatii solicitate in cadrul caietului de sarcini al prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 240.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 44 lei; Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere oferte; Mod constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? depus in original - conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 lit.C pct.1b)ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Companiei Nationale a Uraniului S.A. (C.I.F. 10254529) identificat prin cod IBAN RO42 BRDE 441S V390 6167 4410 deschis la BRD ? Groupe Societe Generale ? Agentia Vitan ? depus in copie conform cu originalul, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 lit. C pct. 2c)prin depunerea in numerar la casieria CNU SA ale carei adrese postale si program normal de lucru sunt cele precizate la capitolul I.1) al prezentei Fise de date a achizitiei -acest document va fi prezentat in copie conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3), lit. c), pct. 3)- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EUR comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, va fi constitutita de catre prestator in conformitate cu art. 90 al. (1), (2) sau (3) din HG 925/2006, conformoptiunii ofertantului mentionata in formularul de oferta. Lipsa inscrierii in cadrul acestuia a vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A) Incadrarea in prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Ofertantul va prezenta, in original, certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, intocmit in conformitate cu formularul 1 prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.B) Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12C prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care pot aproba/semna documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt urmatoarele: 1) Director General - Ioan MORARU2) Director Tehnic - Aurelian VOICU3) Director Economic - Stefi Clarisa MUSAT4) Sef Serviciu Legislatie, Contencios Juridic - Consilier Juridic Alina Gabriela GAJER5) Control financiar preventiv - Cristina Nicoleta MIHALACHE6) Sef Serviciu Achizitii Publice - Bianca PATRASCU7) Responsabil cu atribuirea contractului - Cosmin CRACIUN8) Sef Serviciu Mecano-Energetic - Leonard DRAGAN9) Responsabil cu executia contractului - Stefan PITEAC) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12A prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celui prevazut imediat anterior sau respectivul document nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.D) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12B prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celui prevazut imediat anterior sau respectivul document nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Alte documente care vor insoti oferta, respectiv privitoare la: E) Date de identificare si contact ale ofertantului din care vor fi culese datele referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN, cod postal, necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, intocmirii contractului de prestare cu ofertantul declarat castigator precum si elaborarii anuntului de atribuire al contractului: Ofertantul va prezenta, in original, datele de identificare si contact, intocmite in conformitate cu formularul B2 prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.F) Angajarea ofertantului si/sau reprezentarea acestuia in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Ofertantul va prezenta, in original, doar in cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al acestuia, imputernicirea scrisa prin care semnatarul ei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care va contine in mod expres limitele acestui mandat. G) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica romana, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/judetului in care acesta este inregistrat, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente, in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: - Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei.H) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica straina, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional?.I) Autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatii de asigurare pentru acoperirea riscurilor ce vor fi asigurate prin incheierea asigurarilor obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule de tip RCA care fac obiectul prezentei proceduri.In acest sens, Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatia(ile) pentru desfasurarea activitatii de asigurare emisa(e) de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru acoperirea riscurilor ce vor fi asigurate prin incheierea asigurarilor obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule de tip RCA care fac obiectul prezentei proceduri, autorizatie/autorizatii emisa(e) in conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurarilor, aprobata cu modificarile sicompletarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii referitoare la partea din contract pe care au, eventual, intentia sa o subcontracteze, conform art. 188 al. (2) litera h) din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP anexa la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer