Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARI CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 321843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 321843/13.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin subunitatea sa E.C.Pesteana, loc.Urdari, Jud.Gorj, Romania, telefon: +40 0374157428, fax: +40 0374157452, persoana de contact Birou Atribuire Contracte P.L.S.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Prin subunitatea sa E.C.Pesteana, loc.Urdari, Jud.Gorj, Romania, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARI CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se asigura casco 3 autoutilitare MAZDA de la proprietar E.C.Pesteana
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 75 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: -Scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formularului nr.11- Ordin de plata confirmat de catre banca insotit de un document prin care se specifica destinatia acestuia-Garantia de participare se va constitui in contul de garantii al autoritatii contractante BRDE 200S V330 0809 2000 deschis la BRD Agentia Rovinari-Numerardepus la casieria unitatii: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de deschiderea ofertelor-Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere, in temeiul art. 33, alin (3), lit.b) din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie egibilitate cf.art. 180.181 din OUG 34/2006, declaratie pe propia raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuirea contractului de prestari serv, declaratie privind neincadrareain prevederilor art.69.1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile de vigoare, persoane ce detin functii de conducere: ing.Nanu Gabriel- director EC PESTEANA, ec. Cojocaru Dorian- contabil sef, ing. Popescu Sorin-sef. dep. AC-PLS, certificat de participare cu oferta independenta. conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/12.10.2010, declaratie pe propia raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie.34/2006 c Certificat constatator emis de OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI-emis cu maximul 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.(va fi prezentat fie in original fie in copie legalizata conform cu originalul).Pentru persoane juridice/fizice straine : -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer