Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta din partea proiectantului pentru proiectul intitulat ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?, - componeta de modernizare drumuri si infiintare piste pentru biciclete


Detaliu pentru invitatia numarul 326623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL JIMBOLIA
Numar invitatie: 326623/14.05.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta din partea proiectantului pentru proiectul intitulat ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?, -componeta de modernizare drumuri si infiintare piste pentru biciclete -
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: 0256360770, Fax: 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 256360770, fax: +40 256360784, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, Sala de sedinte a Consiliului Local Jombolia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta din partea proiectantului pentru proiectul intitulat ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?, -componeta de modernizare drumuri si infiintare piste pentru biciclete -
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta din partea proiectantului pentru proiectul intitulat ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia? - componeta de modernizare drumuri si infiintare piste pentru biciclete -
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1300 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata sau depunere la casieria unitatii a sumei in numerar.Se permite si modalitatea depunerii la casieria AC a sumei de 1300 lei pentru constituirea garantiei de participare.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO96 TREZ62521300205XXXXX, deschis la Trezoreria Jimbolia. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si vor sa beneficieze de facilitatile prevazute in aceasta, trebuie saataseze la documentul privind constituirea garantiei de participare ?Declaratie privindincadrarea in categoria IMM? ? Formular F12.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de servicii exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale potrivit prevederilor HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati / persoana care sustine ofertantul sau asocierea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare Formular F1;Pentru persoane juridice straine: Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/ documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte doc solicitat.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare formular F2 in originalPentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organismele competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, daca este cazul, documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator.)Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Incadrarea tertului sustinator in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertelor respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul localCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local (plata taxelor si impozitelor locale), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organismele competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele solicitate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular F3, in original(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.ATENTIE ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/ tert sustinator: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular F4)(Nota: legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functia de decizie: Kaba Gabor primar, Boldor Augustin viceprimar, Nitoi Ionel secretar;Cerinta nr. 6 - Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAPCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Completare si prezentare Formular F5 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului 314/2010 ANRMAP Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de ONRCCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, cu valabilitate la data deschiderii ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea? - cod CAEN 7112)Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Pentru a fi valabil la data deschiderii ofertei certificatul trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economica financiara; Fisa de informatii generale.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie de minim 100.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv: 2009= 4, 2373 lei/euro, 2010=4, 2099 lei/euro; 2011=4, 2379 lei/euro. Pentru ofertanti care nu au depus inca bilantul pe anul 2011, se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Principalele prestari de servicii similare -Decl pe prop rasp privind contrac de serv prestate in ultimii 3 ani+Lista contractelor de prestari servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Of va prez minim 1 contr de proiectare / asist tehnica pentru investitii din dom drumuri care sa conf prest de serv in val de minim 40.000 lei (fara TVA). Pt val exprimate in euro, se va util cursul lei/euro mediu com de BNR, pentru anul respectiv.Niv minim pt exp sim din ultimii 3 ani se va raporta la data limita de dep a ofertei (3 ani calc de la data limita de depunere a ofertei). Pt contract de serv declarate ca exper sim, ofert va prez urmatoarele documente: copii dupa info cuprinse in contr/contractele respective, relev pt indepl acestuia/acestora; PV de receptie al serv prestate, insusit de benef, in copie; recomandare, in copie, din partea benef. Vor fi descalif ofer care omit sa prez docum solicitate., Cerinta 2: Personalul tehnic de specialitateExperti: Ing proiectant drumuri si poduri ? minim una persoana-Studii superio de lunga durata in domeniul constr de drumuri;Expertii si verificatorii vor fi atestati profesional in baza urmatoarelor acte normative: Legea 10/1995, HG 925/1995 si Ordin MLPTL 777/2003. Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: 1.Curriculum Vitae, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului2.Copii dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele relevante detinute de persoanele respective. Ofert clasat pe locul I i se va solicita prez referintelor profes ale pers nominalizat in oferta, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire.3.Angajament de participare., Cerinta 3: Inf privind subcontractDecl priv intentia de a subcontracta.Daca este cazul, lista cuprinz subcontract declar, insotita si de fotocopii ale acord de subcontract, Cerinta 4: Utilaje, instalatii, echipamente tehniceOf tr sa disp (dot proprie, inch sau alte forme de punere la disp) de echip si bunurile conside de AC ca fiind strict nece indepl contrac: a)soft pt proiectare drumuri - in cf. cu L privind dr de autor se va face dovada utiliz legale a prod prin preze in copie a fact fiscale/contract de ach a acestuia;b)apar pt editare, multipl proiecte, parte scrisa si parte desen enumer in decl pe proprie rasp;c)mijl transport.Lista privind utilajele, instalatiile, echip tehnice.Pt echip proprii se va atasa Lista privi utilajele, instal, echip tehnice, in care vor fi marcate echip solicit insotite de copie fact.Pt echipam care nu sunt in propr of, se va atasa copie dupa contr de inch, comodat, leasing, angaj de punere la dispozitie etc., val pe intreaga durata a ofertei.Se consid ca in tarifele sale, Prest a inclus toate cost pentru echip si suport si toate chelt asociate cum ar fi cazarea, zboruri pentru transp intern si inter Cerinta nr. 1: Certificarea sistemului de management al calitatii si certificarea sistemului de management de mediu.Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) si ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu).Se va atasa copie, dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor, valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta operatorii economici aflati in curs de certificare. Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este mentionat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Certificatele susmentionate vor fi prezentate obligatoriu de toti ofertantii, asociatii, etc
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.elicitatie-ro , atasament invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer