Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASISTENTA IN BIROU ( ASISTENT MANAGER )


Detaliu pentru invitatia numarul 296071
Autoritate contractanta
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO 4269126
Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara
Telefon: 0256200030
Fax: 0256293349
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE ASISTENTA IN BIROU ( ASISTENT MANAGER )
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79500000-9 - Servicii de asistenta in birou (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: - Contract de servicii de asistenta in birou pentru proiectul -Program interregional integrat de calificare /recalificare profesionala a persoanelor private de libertate
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.05.2011 15:05
Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: - PENITENCIARUL TIMISOARA STR.POPA SAPCA NR.7 LOCALITATEA TIMISOARA
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2011 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: - PENITENCIARUL TIMISOARA STR.POPA SAPCA NR.7 LOCALITATEA TIMISOARA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (FONDUL SOCIAL EUROPEAN in cadrul POSDRU 2007-2013)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 324, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale-declaratia privind calitatea de participant-certificat de participare la licitatie independenta-fisa entitatii legale-certificat constatator-certificat de inregistrare fiscala-lista participantilor propus de ofertant pentru indeplinirea contractului de servicii-informatii privind subcontractarea-informatii referitoare la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
-DIRECT DIN SEAP-DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
TERMEN DE PLATA A FACTURILOR
30
Descriere: 2.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de plata a facturilor? se acorda astfel: a)pentru cel mai larg termen de plata a facturilor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)pentru alt termen de plata mai mic decat cel prevazut la lit. a se acorda punctajul astfel : Pn = (termen de plata facturin/termen de plata maxim) x punctajul maxim alocat.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer