Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta in managementul de proiect Parcare Drum Centura municipiul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 324337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 324337/18.04.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta in managementul de proiect Parcare Drum Centura municipiul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta in managementul de proiect Parcare Drum Centura municipiul Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consultanta de specialitate acordata Autoritatii Contractante pe parcursul realizarii obiectivului de investitii, in vederea asigurarii managementului proiectului, in conformitate cu cerintele contractului de finantare
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 973 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2899, 46 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de ladata limita de depunere a ofertelor(cel putin informatiile prevazute in Formularul 9). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi mai mare sau egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor, ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formular 8). Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 1449, 73 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular nr. 1; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular 2 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea contractului sunt: primar ing. Dumitru Nicolae, Ardean Ionel, Nichiforov Lenuta, Moraru Cosmin, Constantin Elena); Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/ 2006 - completare Formular nr. 4. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Experinta similara: asistenta in management de proiect in domeniul reabilitarii si/sau modernizarii infrastructurii rutiere sau a reabilitarii si/sau modernizarii retelelor de utilitati publice, realizata prin cel putin un contract similar in valoare minima de 100.000 lei, fara TVA., Informatii privindcapacitatea profesionalaEchipa Consultantului va include specialisti cu experienta si calificare corespunzatoare in domeniile necesare implementarii proiectului, care sa aiba competenta de a-si indeplini responsabilitatile.Membrii echipei consultantului trebuie sa fi absolvit studii superioare de lunga durata: tehnice, economice, juridice., Seful echipei de consultanti: studii superioare de lunga durata tehnice; sa fi participat in cadrul unui proiect similar, Responsabil raportare: studii universitare de lunga durata; sa fi participat in cadrul unui proiect similar, Responsabil tehnic: studii superioare tehnice; sa fi participat in cadrul unui proiect similar, Responsabil financiar: studii superioare de lunga durata in domeniul economic, sa fi participat in cadrul unui proiect similar Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer