Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA ? DIRIGENTIE DE SANTIER? aferente obiectivului de investitii ?AMENAJARE ZONA TURISTICA POIANA BRASOV ? AMENAJARE SPATII AGREMENT SI DIVERTISMENT?, cod SMIS 37677,


Detaliu pentru invitatia numarul 335242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 335242/12.09.2012
Denumire contract: , ,SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA ? DIRIGENTIE DE SANTIER? aferente obiectivului de investitii ?AMENAJARE ZONA TURISTICA POIANA BRASOV ? AMENAJARE SPATII AGREMENT SI DIVERTISMENT?, cod SMIS 37677,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Cecilia Doiciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, Primaria Municipiului Brasov, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA ? DIRIGENTIE DE SANTIER? aferente obiectivului de investitii ?AMENAJARE ZONA TURISTICA POIANA BRASOV ? AMENAJARE SPATII AGREMENT SI DIVERTISMENT?, cod SMIS 37677,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA ? DIRIGENTIE DE SANTIER? aferente obiectivului de investitii ?AMENAJARE ZONA TURISTICA POIANA BRASOV ? AMENAJARE SPATII AGREMENT SI DIVERTISMENT?, cod SMIS 37677, serviciul de asistenta tehnica - dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea lucrarilor de constructii si instalatii aferente proiectului mai sus mentionat.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 259 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de 1925, 18 lei sau 962, 59 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 1, constituita conform optiunilorart.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Atentie! Ofertele care nu vor prezenta documentul privind constituirea garantiei de participare astfel cum s-a solicitat in prezenta fisa de date, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 962, 59 lei.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1)si alin (3)din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia dea deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct ladispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va facein conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul seincadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul din Sectiunea Formulare (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuiesa completeze Formularul(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din lunaanterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006. completarea si prezentarea Formularului 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 7.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Atomei si Razvan Popa-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Relatii Externe : Cecilia Doiciu-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria MavrodinConsilieri locali :1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN.11. POPA RAZVAN12 SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. IONESCU LUCIAN.15. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN16. TARBA MIHAIL P.D.L.17. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN18. KRAILA VASILE.19. MIHAI COSTEL20. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN21. MACEDONSCHI CRISTIAN.22. BRAUN WERNER.23. SIMION MARIA-ANTONELA24. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA25. SZENTE LADISLAU26. TORO TAMAS -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari- se va completa formularul din sectiune formulare, -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- se prezinta formularul;, -Informatii referitoare la personalul de conducere si Lista cu personalulangajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului-Personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, cerinte minime: *Diriginte de santier autorizat MLPTL in domeniul ?constructii civile, industriale si agricole categoria de importanta ?C?- 1 pers.;*Diriginte de santier autorizat MLPTL in domeniul retele electrice-1pers;*Diriginte de santier autorizat MLPTL in domeniul instalatii sanitare, termoventilati-1pers;*Diriginte de santier autorizat MLPTL in domeniul instalatii gaze naturale-1 pers;*Topometrist- 1pers.;*Coordonator autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei , in materie de securitate si sanatate- 1pers.;Completare formular 9 din sectiunea Formulare- se prezinta copii ale documentelor deabsolvire /sauspecializare/ atestare/ autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate -Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent-prezentarea certificatului care sa ateste faptul caofertantulrespecta standardele de asigurare a calitatii SR ENISO din seria9000/document echivalent, in copie. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer