Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica ? Dirigentie de santier in cadrul proiectului ,,Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei din municipiul Slobozia, Cod SMIS 10888?


Detaliu pentru invitatia numarul 354904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Slobozia
Numar invitatie: 354904/18.10.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica ? Dirigentie de santier in cadrul proiectului , ,Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei din municipiul Slobozia, Cod SMIS 10888?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SloboziaCod fiscal: 4365352, Adresa: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Telefon: +40 0243231401, Fax: +40 0243212149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920023, telefon: +40 0243231401, fax: +40 0243212149, persoana de contact: Adrian Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Consiliu a Primariei municipiului Slobozia, etajul 1, Primaria Slobozia, Str.Episcopiei, nr.1, Slobozia, Judetul Ialomita;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica ? Dirigentie de santier in cadrul proiectului , ,Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei din municipiul Slobozia, Cod SMIS 10888?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier in cadrul proiectului , ,Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei din municipiul Slobozia, Cod SMIS 10888?, prin realizarea urmatoarelor activitati;
- Administrarea si managementul contractului de executie lucrari;
- Supervizarea lucrarilor;
- Activitati post constructie.Natura serviciilor care trebuie furnizate sunt: - Asistenta tehnica pentru Beneficiar in managementul contractului de executie lucrari si sprijin pentru echipa de implementare a proiectului;
- Monitorizarea si supervizarea lucrarilor de constructii conform prevederilor legislatiei romane in vigoare (Legea nr.10/1995 si Ordinul nr.1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare).Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute, prevazut in bugetul proiectului la momentul de fata este 0 %.
II.1.6) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 299 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5.000 RON.Se constituie conf.preved.art.86 din H.G nr.925/2006, si anume: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea aut.contractante/Instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de asigurari?Formular nr.13;b)Ordin de plata in contul RO56TREZ3915006XXX000125, deschis la Trezoreria Slobozia;c)Lichiditati depuse la Serviciul Taxe si Impozite din cadrul primariei.Garantia poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca se constituie prin instrument de garantare, se va utiliza Formularul nr.13 cu conditia respectarii preved.art.86 alin.(2)?(4) din HG nr.925/2006.Daca se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO56TREZ3915006XXX000125.Daca se constituie cu ordin de plata, se va prez.o declaratie pe proprie raspundere privind luarea la cunostinta de preved.art.278^1 din OUG nr.34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original, conform art.86 alin.(6) din H.G.nr.925/2006(garantia va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana daca a fost emisa in alta limba).Daca ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine suma de 4.343, 30 lei din cuantumul solicitat, conform art.278^1, alin.(1), lit.b), din OUG nr.34/2006.In cazul dep.de oferte in asociere, garantia se va constitui in numele asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.economici.Si ptr.IMM-uri, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite ptr.deschiderea ofertelor (procedura de atribuire este OFFLINE), in procent de 50% din cuantumul precizat(se prez.Formular nr.15).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului si se constituie conform art.90 din H.G nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Modul de constituire va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se una din urmatoarele forme: Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare emis de o societate de asigurari (Formular nr.14 A sau 14 B) sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale, conform art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006 actualizata.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr.346/2004, modificata si completata prin OG nr.27/2006 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire-se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formularul nr.15;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal-se va completa Formularul nr.2.In cazul asocierii, se va prezenta de catre fiecare membru in parte si va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui asociat). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din O.U.G nr.34/2006 actualizata si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul nr.2.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, (dupa caz).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal-se va completa Formular nr.3.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat.2.1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor (conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal).2.2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor (conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal).Pentru datorii scadente se accepta prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantul/candidatul care are datorii scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor (cf. notificarii ANRMAP nr.149/24.09.2013) si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, va fi exclus din procedura.Se vor prezenta formulare-tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Certificatele de atestare fiscala, se depun in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine, vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, Formularul nr.3 se va prezenta de catre fiecare membru in parte si va fi semnat de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui asociat), precum si Certificatele de atestare fiscala;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006 actualizata, sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul nr.3 A completat, respectiv, ca nu se incadreaza in prevederile de la art.181 lit.a), c^1 si d) din O.U.G nr.34/2006 actualizata.3.Declaratie pe proprie raspundere-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere-se va completa Formularul nr.12. In cazul asocierii, se va prezenta de catre fiecare membru in parte si va fi semnat de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui asociat).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, (dupa caz).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere-completare Formular nr.4. In cazul asocierii, se va prezenta de catre fiecare membru in parte si va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui asociat). In cazul in care ofertantul declara ca intentioneaza sa subcontracteze o parte a serviciilor, va fi prezentata si de catre sub-contractor/sub-contractori si va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui sub-contractor).In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din O.U.G nr.34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul nr.4;In vederea evitarii conflictului de interese, ofertantii trebuie sa fie informati ca, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului 3, lit.s^2 din O.U.G nr.34/2006, sunt urmatoarele: - Alexandru Stoica?Primar, - Valentin Bacanu?Viceprimar, - Cezar Zamfir?Viceprimar, - Agripina-Gabriela Costea-Secretar Municipiu, - Adrian Trifan ?Director executiv Directia economica.Comisia de evaluare: - Lefter Paula-Compartiment Achizitii Publice - Presedinte comisie de evaluare cu drept de vot, - Hamza Eugenia-Consilier Primaria Slobozia ? membru;
- Mihai Catalina-Compartiment Registru Agricol, Fond Funciar - membru- Valentin Tudoran? Director executiv D.A.P.L. - membru- Stefan Elena-Directia Economica - membruMembrii de rezerva: - Iorga Draguta - Compartiment Achizitii Publice- Cucoranu Violeta - Compartiment Achizitii Publice- Novac Ramona-Serviciul juridic- Ambrus Alexandru - Serviciul UrbanismConsilieri locali: Beciu Elisabeta, Branza Sorin, Chiru Ion, Constantinescu Emil, Conescu Andreea, Dacici Mirela, Ion Marian, Ionita Gabriel, Manea Gigi, Musat Gabriel, Nedelcu Danut, Nuta Gheorghe, Olaru Vasile, Radu Paros-Mihaita, Raileanu Ionut-Viorel, Sava Stefan, Teculescu Petru-Madalin, Tron Andrei, Vasile Cornel.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind calitatea de participant la procedura?se va completa Formularul nr.5.Nota: In cazul asocierii, se va prezenta de catre fiecare membru in parte si va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui asociat). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalu si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate.Pentru persoanele juridice romane: Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, precum si prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. In cazul asocierii, certificatul constatator se va prezenta de catre fiecare membru in parte.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii generale privind media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012;Conditie de calificare: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.Se solicita prezentarea Formularului nr.6-Declaratie privind cifra de afaceri.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50%, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor-se va prezenta Formularul nr.15 completat;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand si sutinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din O.U.G nr.34/2006 coroborat cu art.11^1, alin.(3) din H.G nr.925/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. In acest caz, tertul sustinator va demonstra indeplinirea in integralitate a cerintei solicitate prin prezentarea de documente relevante care vor insoti angajamentul ferm al persoanei care asigura sustinerea (formularele nr.6A si 6B, completate), care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul.Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta(e) persoana(e), modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181, lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din O.U.G nr.34/2006-se vor prezenta formularele nr.2, nr.3A si nr.4, completate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.190 din O.U.G nr.34/2006 coroborat cu art.11^1 alin.(4) din H.G nr.925/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar.Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective (Formularul nr.7A, completat), care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contracauale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul.Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e), modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse la dispozitia ofertantului, si anume, utilaje, echipamente, personal, conform art.11^1 alin.(3) din H.G nr.925/2006, coroborat cu art.190 din O.U.G nr.34/2006 actualizata, sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte Formularul nr.8A si 8B, completate.Nota: Indiferent de sustinerea acordata, persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din O.U.G nr.34/2006.Se vor prezenta formularele nr.2, nr.3A si nr.4, completate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract, acesta are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: -declaratia privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora. Informatii privind asociatii(dupa caz).In conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G.nr.34/2006, mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele Aocierii pentru indeplinirea Contractului. Ofertantul castigator, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multe persoane juridice sau fizice, se obliga sa legalizeze asocierea, iar acordul de asociere legalizat, va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului., 2.2.Diriginte de Santier atestat in domeniul 3- Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, de interes local.Dirigintele de santier trebuie sa detina atestat/certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor (conform Procedurii de Autorizare a Dirigintilor de Santier, stabilita prin Ordinul nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare).Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: a) copie , ,conform cu originalul? dupa atestat/certificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor; b) angajament de participare (daca persoana propusa nu este angajat al ofertantului), in original, semnat si datat; c) autorizatie emisa in conditiile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident (daca este cazul);2.3. Diriginte de Santier atestat in domeniul 6-Constructii edilitare si gospodarie comunala (alimentare cu apa si canalizare). Dirigintele de santier trebuie sa detina atestat/certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor(conform Procedurii de Autorizare a Dirigintilor de Santier, stabilita prin Ordinul nr.1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare). Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: a) copie , ,conform cu originalul? dupa atestat/certificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor; b) angajament de participare (daca persoana propusa nu este angajat al ofertantului), in original, semnat si datat; c) autorizatie emisa in conditiile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident (daca este cazul);2.4. Diriginte de Santier atestat in domeniul instalatii electrice. Dirigintele de santier trebuie sa detina atestat/certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor (Atestarea/certificarea sa fie eliberata/emisa de catre un organism abilitat national, conform art.23, litera c, din Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii).Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: a) copie , ,conform cu originalul? dupa atestat/certificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor; b) angajament de participare (daca persoana propusa nu este angajat al ofertantului), in original, semnat si datat; c) autorizatie emisa in conditiile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident (daca este cazul);2.5. Coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii - persoana fizica, absolvent al Programului de formare specifica de Coordonator in Materie de Securitate si Sanatate si a cursului de actualizare la fiecare 3 ani, conform cu prevederile Ordinului nr. 242/2007 actualizat.Se solicita Autorizatie/Certificat de Coordonator in Materie de Securitate si Sanatate in Munca, COR 226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale ( Legea nr.319/2006, H.G. nr.300/2006, s.a.); Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: a) copie , ,conform cu originalul? dupa autorizatie/certificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor; b) angajament de participare (daca persoana propusa nu este angajat al ofertantului), in original, semnat si datat; c) autorizatie emisa in conditiile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident (daca este cazul).Nota: Dirigintii de santier trebuie sa fie autorizati conform Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier stabilita prin Ordinul nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.3: Asistenta tehnica (Dirigentie de santier), trebuie completata cu cerintele Inspectoratului de Stat in Constructii pe durata implementarii unui proiect de investitii, prin implicarea urmatoarele categorii de experti: - cel putin un inginer de materiale, cu atributii de control si asigurare a calitatii (Atestare de catre un organism abilitat national, conform Legii nr.10 din 1995 privind calitatea in constructii care aproba utilizarea materialelor pe santier, verifica si participa la teste de laborator efectuate pe durata de executie a lucrarilor); - un inginer topometrist (cu implicare la predarea amplasamentului, verificare pozitie in plan si a cotelor lucrarilor executate, participare la procese-verbale de receptie calitativa); - un inginer geotehnic (cu implicare in verificarea naturii terenului de fundare inainte de executia lucrarilor de fundatii subterane, care participa la procesele-verbale de receptie calitativa. Pentru cei trei experti, se solicita prezentarea urmatoarelor documente: a) copie , ,conform cu originalul? dupa autorizatie (in cazul inginerului de materiale), valabila la data limita de depunere a ofertelor (Atestare de catre un organism abilitat national, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii); b) angajament de participare (daca persoana propusa nu este angajat al ofertantului), in original, semnat si datat; c) autorizatie emisa in conditiile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident (daca este cazul). Cerinta nr.4: Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga sa faca demersurile prevazute de lege in vederea reinnoirii autorizatiei/autorizatiilor care expira pe parcursul derularii contractului de prestari servicii, fara a fi necesara o notificare din partea autoritatii contractante in acest sens., Cerinta nr.1: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, durata de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Conditie de calificare: Ofertantul sa faca dovada ca a prestat maxim 3 contracte din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu obiectul contractului si a caror valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu 500.000 lei fara T.V.A. Se solicita prezentarea Formularului nr.7-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la experienta similara, se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta beneficiara sau de catre clientul privat beneficiar. Cerinta nr.2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Conditie de calificare: se solicita completarea Formularului nr.8-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentarea de catre ofertant a listei cu personalul autorizat responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.In sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat; - Autorizatie emisa in conditiile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul; Prestatorul de Servicii de Asistenta tehnica (Dirigentie de santier), are obligatia sa asigure urmatorul personal calificat pentru executia contractului de servicii: 2.1.Inginer (liderul echipei de experti ai prestatorului). Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: a) angajament de participare (daca persoana propusa nu este angajat al ofertantului), in original, semnat si datat; b) autorizatie emisa in conditiile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident (daca este cazul). Cerinta nr.1: Implementarea Standardului de Management al Calitatii inconformitate cu SR EN ISO 9001:2008.Conditie de calificare: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui operator economic-persoana fizica, se solicita prezentarea in copie a certificatului de absolvire a unui curs de auditor in domeniul managementului organizational, conform standardului SR EN ISO 9001:2008. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer