Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica- dirigentie de santier la lucrarile de executie a investitiei integrate de amenajare turistica a malului Lacului Techirghiol


Detaliu pentru invitatia numarul 341398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS TECHIRGHIOL
Numar invitatie: 341398/27.12.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica- dirigentie de santier la lucrarile de executie a investitiei integrate de amenajare turistica a malului Lacului Techirghiol
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300540, Adresa: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Telefon: 0241-735622, Fax: 0241-735314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, cod postal: 906100, telefon: +40 241735622, fax: +40 241735314, persoana de contact: ALINA STOIANOF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local, str.Dr.V.Climescu nr.24, oras Techirghiol, jud. Constanta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica- dirigentie de santier la lucrarile de executie a investitiei integrate de amenajare turistica a malului Lacului Techirghiol
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de asistenta tehnica- dirigentie de santier pentru lucrarile de executie a investitiei integrate de amenajare turistica a malului Lacului Tehirghiol care cuprinde : reabilitare a trei strazi, amenajarea malului Lacului Techirghiol, inclusiv a plajelor, retea de canalizare menajera, microstatii de pompare, retea de alimentare cu apa, extindere LEA, realizare posturi salvamar, amenajare puncte de prim ajutor si realizare grupuri sanitare, dusuri si vestiare, amenajarea de spatii verzi, alei pietonale, parcari, plaja, pista de biciclisti
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 2.253, 5 lei, va fi valabila 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alineat (1) HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv printr-un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (OP in contul RO28TREZ2365006XXX001024, cod fiscal 4300540, deschis la Trezoreria Eforie pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta). Optional, Scrisoare de garantie bancara- Formularul nr. 5. Ofertantul va face dovada constituirii garantiei de participare prin prezentarea documentului in original, cel tarziu la data deschiderii ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR leu/ valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Documentul reprezentand garantie de participare la procedura trebuie sa prevada clauza potrivit careia in cazul depunerii unei contestatii, in situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 1.126, 75 lei, calculata potrivit art. 278 indice 1 lit. a) din OUG nr. 34/ 2006
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 din HG 925/2006, alin (1)-(3) , respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 6 Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu are asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 7- Model acord asociere) in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sau solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatiela care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documente si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea cerintelor, cu exceptia cerintei nr. 3.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta fiannciar si/ sau tehnic/ profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiaecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr. 1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) precum si neincardarea in situatiile prevazute de art. 691din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/ formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/ documentele solicitate, emise de autoritati competente, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrativesau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine , insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 691 , 180 si la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ ofertantului asociat/ tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masurain care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator/subcontractantului in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, duce laexcluderea ofertantului/ ofertantului asociat/ tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrareain dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare ?Formular 9.1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formular 9.22) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3) Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/ asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 9.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1) si d)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 10- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/ reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va completa Formularul 11 . Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contrctante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica in cauza sunt: primar - Stan Adrian; viceprimar - Slincu Adriana; secretar - Parosanu Niculina; consilier juridic - Chirea Lenuta; sef serviciu financiar economic- Neacsu Ion, membrii echipei de implementare a proiectului: Dumitrache Camelia, Enache Mioara, Borali Birsen, Cojocaru Elena, Consiliul local- Abdula Edvin, Abdula Ersan, Andrei Razvan Alberto, Babanica Doina Marinela, Bogoi Dan, Constandin Florea, Constandin Iulian, Fenin Semat, Ismail Temugin, Mitrenga Anastasia, Picoiu Adrian Teodor, Pucichi Danut, Saileanu Marius, Soceanu Iulian Constandin.Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertanti/ asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/ tertii sustinatori.Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau dupa caz, transmiterea in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Vor fi excluse ofertele operatorilor care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu este inregistrat in domeniul de activitate principal sau secundar codul/ codurile CAEN necesare prestarii serviciilor supuse achizitiei, conform cod CAEN rev. 2.In cazul persoanelor juridice/ fizice romane se solicita: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata sau intrerupta temporar, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specifice serviciilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, certificatul constatator va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.Persoane juridice straine vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul/ domeniile de activitate corespunzator/ corespunzatoare obiectului achizitiei publice.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in limbi straine vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constantator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra de afaceriNivel minim impus: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (membrii asocierii impreuna) pe cel mult ultimii trei ani incheiati (fara anul in curs).Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/ 2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.Se vor prezenta: - Formular 12: Informatii generale. Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri globala pentru cel mult ultimii trei ani incheiati (original)., Continuare cerinta nr. 1Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente, respectiv bilant prescurtat sau echivalent.-Pentru ofertantii nou infiintati, se va justifica indeplinirea cerintei prin prezentarea documentelor financiare de care acestia dispun.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate sa isi demonstreze situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul 13), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertei, a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/ asociat/ subcontractant, unul sau mai multe contracte constand in servicii similare obiectului contractului indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati., Continuare cerinta experienta: Se solicita- Formularul 14- Experienta similara- Sumar; .(Formular 15- Detalierea contractelor incluse in Formularul 14); documente suport privind serviciile duse la bun sfarsit: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul serviciilor, tipul serviciilor, perioada de prestare, valoarea serviciilor.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa tehnica responsabila pentru dirigentia de santierin urmatoarele domenii: Constructii civile, Constructii hidrotehnice, Constructii tehnico-edilitare, Constructii de drumuri, Retele electrice.Echipa tehnica va fi condusa de un coordonator autorizat in unul sau mai multe domenii de mai sus., Specializarile solicitate pot fi detinute de una sau mai multe persoane autorizatein domeniile de mai sus.Pentru membrii echipei propuse pentru realizarea serviciilor, ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta) va prezenta: -Formularul 16 ? Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului de servicii.-Angajamentul ofertantului privind resursele umane (nu se impune completarea unui formular) ca, in cazul indisponibilitatii persoanelor nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei;, Coordonator echipa tehnica-studii tehnice superioare- diriginte de santier autorizatpentruoricare din domeniile enumerateSe vor depune: -copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, -copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr deprestari serv/angajamente de particip Formularul 17- (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului -CV, Diriginte de santier in domeniul constructii hidrotehnice- diriginte de santier autorizat in domeniul constructii hidrotehniceSe vor depune: -copii atestate/autorizatii in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor, -copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip Formularul 17- (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)-CV, Diriginte de santier in domeniul constructii tehnico-edilitare- diriginte de santier autorizat in domeniul constructii tehnico-edilitareSe vor depune: -copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, -copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip Formularul 17- (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)-CV, Diriginte de santier in domeniul constructii de drumuri- diriginte de santier autorizat in domeniul constructii de drumuriSe vor depune: -copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, -copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip Formularul 17- (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)-CV, Diriginte de santier in domeniul retele electrice- diriginte de santier autorizat in domeniul retele electrice Se vor depune: -copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, -copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip Formularul 17- (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)-CV, Diriginte de santier in domeniul constructii civile- diriginte de santier autorizat in domeniul constructii civile. Se vor depune: -copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, -copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip Formularul 17- (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)-CV, Informatii privind subcontractarea: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Subcontractantul declarat va depune declaratia privind evitarea conflictului de interese- Formularul 11, semnata si stampilata de reprezentantul legal al acestuia.Se va completa: - Formularul 8-Declaratie privind lista subcontractantilor, completata de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti.- Acord de subcontractare- Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectulsubcontractarii, datele de recunoastere ale subcontractantilor subcontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract ce-i revine spre executare., Optional: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei (Formularul 18) incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale invocate (Anexa formular 18).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, ca fisiere atasate prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer