Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier in cadrul Proiectului ?Parc Industrial TETAROM IV? Cod SMIS: 40147 finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa:1. Sprijinirea dezvoltarii durabile a
Detaliu pentru invitatia numarul 351892
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351892/02.08.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnicapentru supravegherealucrarilor prin diriginti de santierin cadrul Proiectului ?Parc Industrial TETAROM IV? Cod SMIS: 40147 finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa: 1. Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere Domeniul de interventie: 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana - PC"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400094, telefon: +40 372640060, fax: +40 372640074
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj Napoca, Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnicapentru supravegherealucrarilor prin diriginti de santierin cadrul Proiectului ?Parc Industrial TETAROM IV? Cod SMIS: 40147 finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa: 1. Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere Domeniul de interventie: 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana - PC"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta si consultanta tehnica privind supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul: ?Parc Industrial TETAROM IV?. finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa: 1. Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere Domeniul de interventie: 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana - PC"Valoarea totala estimata a contractului de servicii, este de 378, 380, 25lei fara TVA, din care (5.87% din valoarea serviciilor) 20.979, 42 lei fara TVA reprezinta cheltuieli pentru diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 380.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.140 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara ?formularul 13.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 .Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria Cluj-NapocaIn conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, in cuantum de 3.574 lei.Pentru o evaluare si raportare unitara echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord.Modul de restituire a garantiei de buna executie : Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 700.000, 00 lei Se va prezenta: - Fisa de informatii generaleDaca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte.Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50%. In cazul asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M., Cerinta nr. 2 Capacitatea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, caz in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara - Declaratie privind Lista cu principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unui contract de servicii, similar in domeniul serviciilor de asistenta si consultanta tehnica privind supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier, cu o valoare de minimum350.000, 00 lei fara TVA.Fisa de experienta similara va fi insotita de certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective. Respectivele certificate/documente indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta nr.3: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personajului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr.4: Declaratie privind lista personalului "cheie" responsabil cu indeplinirea contractului.Pentru asigurarea optima a managementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil pe toata durata contractului timp de 8 ore pe zi, un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului.Se solicita urmatoarele cerinte minime privind specializarile dirigintilor de santier: , Continuare cerinta nr.4: Sa detina autorizatia respectiva si/sau legitimatia de diriginte de santier eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile /subdomeniile: - Constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta C- retele exterioare : a) instalatii electriceb) instalatii sanitare, termicec) instalatii gaze naturale- drumuri- Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta C) : a) instalatii electriceb) instalatii sanitare, termoventilatii, c) instalatii gaze naturaleNota : Conform prevederilor Ordinului nr. 1496/2011 autorizarea dirigintilor de santier se face de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, in conformitate cu prevederile art. 9 lit. d), art. 13 si art. 21 lit. d) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, precum si ale art. 10 lit. i) din Regulamentul privind controlul de stat al calitatii in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 272/1994., Cerinta nr. 5Declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiUn ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant, tert sustinator sau ca partener al unui consortiu/asociere/ societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia., Cerinta nr. 7Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, caz in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 08:49