Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica a proiectantului pe perioada executarii lucrarilor - POR 11348
Detaliu pentru invitatia numarul 346822
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346822/16.05.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica a proiectantului pe perioada executarii lucrarilor - POR 11348
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica a proiectantului pe perioada executarii lucrarilor - POR 11348
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea serviciilor de Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada desfasurarii executiei lucrarii ?Reabilitare Campus ? Facultatea de educatie fizica si sport din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca?.Valoarea estimata fara TVA este de 303580 Lei. Cheltuieli diverse si neprevazute 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 6070 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Tehnic, pana la cel mai tarziu data limita de depunere a ofertelor, documentul fiind incarcat si in SEAP, pana la acelasi termen limita.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului dingarantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3035 lei.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP, iar cursul luat in calcul va fi cel comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se accepta si constituirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin. 3 al art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 1 din Sectiunea Formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate din care sa reiasaca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 3;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 4 din sectiunea formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Lazar Dan Tudor, Prorector Prof. univ. dr. Ioan Bolovan, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Director Directie Tehnico-Administrativa Cosmin-Vasile Irimies, Sef Serviciu Tehnic - inginer Corpodean Silviu Ionuc, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, inginer Campeanu Gh. Bujor, inginer Pantel Livia Lucretia, inginer Rusneac Felician, inginer Tautan Valentin, ec. Andrea Diana-Monica - sef birou achizitii5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular 4AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant- a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa contina informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila la data limita de depunere a ofertelor.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Formularul nr.11 Cerinta minima: Se solicita prezentarea unuia sau mai multor certificate/documente/contracte/procese verbale de receptie/orice alte documente emise sau contrasemnate de beneficiar/beneficiari, care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertei, de servicii similare invaloare/valoare cumulata de cel putin 300000 lei. Pentru demonstrarea experientei similare se pot prezenta si contracte de servicii de proiectare. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Se va prezentaFormularul nr. 10 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;, Informatii privind subcontractantii/asociatii, specialitatea acestora si partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze. Se solicita completarea si prezentarea modelului de Formular nr.9 Informatii privind subcontractantii, specializarea acestora si partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze. Daca nu exista subcontractanti, se va declara acest fapt in continutul formularului., Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. ? Formular 8 Operatorul economic isi va asigura numarul adecvat de vehicule necesare desfasurarii corespunzatoare a activitatii, pentru care se vor achita costurile pentru intretinere si functionare, precum si toate taxele legale In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamenteletehnice de la toti ofertantii parteneri asociati., Informatii privind personalul tehnic si de specialitate Se va prezenta listapersonalului-Formularul nr. 6 care va fi implicat in indeplinirea contractului siatributiile acestuia. Personal minim obligatoriu solicitat: Echipa propusa trebuie sa contina cel putin: - 1 arhitect- 1 inginer proiectant specialitatea rezistenta- inginer/ingineri proiectant/proiectanti specialitatea instalatii (instalatiisanitare, termice, ventilatii si climatizare, instalatii electrice).Pentru toate specializarile solicitate in cadrul cerintei nr. 5 se vor anexa: Documente doveditoare: - CV in format european, care sa contina informatiiactualizate, datat si semnat - diploma de absolvire studii superioare indomeniul si specialitatea pentru care este nominalizat si/sau atestari (dupa caz), carti demunca/contract individual de munca/extras Revisal/Angajament sau acordde participare, declaratie de disponibilitate ? Formular 7APentru arhitect se va atasa copia Dovezii OAR prin care se atesta ca arhitectul este inregistrat in TNA, conform Legii nr.184/2001.Nota nr. 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselotuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea lor de implicare., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere Se va completa Formularul nr. 5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 15:09