Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea beneficiarului, dirigentie de santier pentru proiectul ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?


Detaliu pentru invitatia numarul 325879
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL JIMBOLIA
Numar invitatie: 325879/08.05.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea beneficiarului, dirigentie de santier pentru proiectul ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: 0256360770, Fax: 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 256360770, fax: +40 256360784, Registratura Primariei Jimbolia, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, judetul Timis, Romania, Sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea beneficiarului, dirigentie de santier pentru proiectul ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica din partea beneficiarului, dirigentie de santier pentru proiectul ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?
II.1.6) CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este 1.800 lei si se va const prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata.GP se va constitui numai in lei. Perioada de val a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO96TREZ62521300205, deschis la Trez Jimbolia. In temeiul prev art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, act in cazul in care GP se cons printr-un instr de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata GP se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declar acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In mod oblig, ea va asigura AC impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278 indice 1 din O.U.G. 34/2006 act. In orice situatie, dovada constit GP trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. AC va retine suma de 990 lei din GP, calculata conform prev art 278^1 di OUG nr. 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC. AC are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; -fiind declarat castigatorul procedurii, nu const garantia de buna exa contractului; GP se va returna cf. prevederilor art. 88 HG 925/2006 act. In cazul IMM-urilor operatorul econ trebuie saataseze la documentul privind constituirea GP declaratia privindincadrarea in categoria IMM conf formularelor din sectiune formulare. Ofertele care nu fac dovada const GP in cuantumul si nu respecta forma de prezentare a acesteia, astfel cum sunt precizate mai sus, sunt respinse la deschidere si returnate nedeschise.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de servicii exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii.Oferantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul), se va completa in original in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa in conformitate cuFormularul B din Sectiunea Formulare. ? in original (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul); Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare. ? in original - Precizam ca ofertantul, asociatii, tertul sustinator si subcontractantul au obligatia completarii acesteia; incadrarea in una sau mai multe din situatiileprevazutela art. 69^1din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. (Nota - Legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functie de decizie: Kaba Gabor-primar, Boldor Augustin viceprimar, Nitoi Ionel secretar; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, (sau certificat echivalent pentru persoane juridice straine); Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala?Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa in conformitate cu Formularul D din Sectiunea Formulare ? in original; Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Se va completa in conformitate cu Formularul E din Sectiunea Formulare- in original ;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;Prezentarea de Certificat Constatator -se va prezenta in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, emiscu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: AC nu va limita dreptul nici unui operator econ de a participa in cadrul procedurii cu oferta, atat timp cat impotriva acestuia nu exista o sentinta a judecatorului sindic de intrare in faliment.**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la finele anului 2010 vizat si inregistrat de organele competente.Pentru ofertantii nerezidenti, bilantul va fi insotit de raportul auditor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea., Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2009, 2008), sau (2011, 2010, 2009) in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011-se solicita indeplinirea unei cifre medii de afaceri de minim 150.000 lei (cf. art. 9, lit.b HG 925/2006 actualizata). Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o declaratie privind listaserviciilor prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.-ofertantul trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii similare in valoare de minim 45.000 lei, fara TVA.Se considera ca fiindexperienta similara contractele de asistenta tehnica avand ca beneficiar autoritati contractante sau clienti privati. Pentru contractele incheiate in alta moneda pentru stabilirea valorii contractului se va considera cursulde schimb BNR valabil la data incheierii contractului.Informatiile se vor referi la ultimii trei ani calendaristici (2011, 2010, 2009), si se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor-se va prezenta in copie contractul sau doar partile relevante din contract, -se va prezenta proces verbal de receptie a serviciilor, se accepta prezentare proces verbal de receptie partiala, Declaratia pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratia pe propria raspundere privind proportia (partea) in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;(daca este cazul), Declaratia pe propria raspundere privind personalul tehnic de specialitate precum si ale persoanelor responsabile pt. indeplinirea contractului. Cerinte: - persoane autorizate sa presteze activitate de dirigintie de santier in mod independent sau ca angajate ale unui operator economic: atestate ca diriginte de santier de catre Inspectoratul de Stat in Constructii: - pe domeniul de autorizare Constructii de drumuri si poduri (cod domeniu/subdomeniu de autorizare 3.1.);si-pe domeniul de autorizare Instalatii electrice (cod domeniu/subdomeniu de autorizare 8.1.) ., Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer