Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru executia lucrarilor in cadrul proiectului ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?, cod SMIS 10695.


Detaliu pentru invitatia numarul 330611
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Numar invitatie: 330611/27.06.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru executia lucrarilor in cadrul proiectului ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?, cod SMIS 10695.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)Cod fiscal: 4121927, Adresa: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges, Telefon: +40 248721033, Fax: +40 248721107
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES-REGISTRATURA, B-dul BASARABILOR, Nr.99, CURTEA DE ARGES, ARGES, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248721033, fax: +40 248721107, persoana de contact: PORCEANU CONSTANTIN;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES, B-dul BASARABILOR, Nr.99, CURTEA DE ARGES, ARGES;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru executia lucrarilor in cadrul proiectului ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?, cod SMIS 10695.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru executia lucrarilor in cadrul proiectului ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?, cod SMIS 10695.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 4.000, 00 lei, conform Art. 85 lit. a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 43^1 alin (2), lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, este de minim 90 zile de la data termenului limita de primire a oferelor, inclusiv prima si ultima zi, conform Art.85 lit b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 43^1 alin (2), lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta, ca parte a Ofertei sale, garantia de participare constituita in conformitate cu art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: -prin virament bancar cu conditia prezentarii extrasului de cont, in copie certificata ?conform cu originalul?, care sa ateste ca banii au fost virati in contul Municipiului Curtea de Arges. Plata se va face in contul deschis la Trezoreria Curtea de Arges RO49TREZ0485006XXX000080, CUI 4121927, sau -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari: ?aceasta trebuie sa fie acreditata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, conform Legii nr.32/2000 privind societatile de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare;?se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare; Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se afla in Formularul nr.18 ? Scrisoare de garantie din ?Formulare?.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA, conform art.89 din din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006.-In cazul in care partile convin asupra modalitatii de constituire a garantiei bancare prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin.(3) al art.90 din HG nr.925/2006 cu modif. si complet. ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.2 ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Formulare?.Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?;2.Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?; Nota: Conform art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? AC va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180.Completarea si prezentarea Formularului nr.2 din partea tertului sustinator.- Cerinta nr.2: Declaratie privind situatia personala(neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul va completa o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 din ?Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. Nota: Daca un grup de operatorieconomici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 lit a), c^1) si d).In acest sens se solicita completarea siprezentarea Formularului nr.3 din ?Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente(decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate ?conform cu originalul?.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora)scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.- Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireFormular nr.4?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Formulare?- Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireFormularul nr.5?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta din "Formulare?- Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireFormularul nr.6 din ?Formulare?.Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.11 din ?Formulare?) cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar?Nicolae Diaconu aproba bugetul aferent Autoritatii Contractante necesar finantarii contractului de achizitie publica, Secretar?Radu Chirca, Director economic?Gheorghe Florescu, Constantin Porceanu, Radu Marin, Eduard Burlacu, Consilieri: Alecsei Ghe., Boncea Ghe., Bugeac Ghe., Dervis Nicolae, Dumitrache Stefan, Ghita Ion, Metehoiu Constantin, Mitrofan Constantin, Nastea Gabriel, Panturescu Constantin, Popa Ghe., Sabie Vasile, Samarescu Catalin, Sorescu Sorin, Stan Costel;In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. - Cerinta nr.1: Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire1.Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice si obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original/copie legalizata;Persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii generale si documente financiar contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati; Cerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 450.000 lei, calculata conform art.9, lit.b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind oferta comuna;, Informatii privind incadrarea ca IMM-uri;, Informatii privind operatorii economici nerezidenti;, Informatii privind terta sustinatoare economica si financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor c.minima: -cel putin 1 contract de asistenta teh.proiectare, cu o valoare de cel putin 250.000 lei, fara TVA.-maxim 3 contracte servicii de asistenta teh. proiectare, cu o valoare cumulata de cel putin 250.000 lei, fara TVA. -Se vor prezenta contracte, acte aditionale, p.v.de receptie a serviciilor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul?.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa valoarea finala, real executata, aferenta serviciilor prezentate ca experienta similara.Se accepta si contractele care la data deschiderii ofertelor sunt in curs de executie. Pentru demonstrarea experientei similare, op. economic va prezenta pg. din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contract., durata contract., pretul contract., semnaturile/stampila, copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul", Cerinta nr.2 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte., Cerinta nr.3 Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantPrezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca: -in cazul indisponibilitatii pe timpul delularii contractului a unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Cerinta nr.4 Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract;, Cerinta nr.5 Personalul cheie: -Team Leader?studii superioare de lunga durata in urmatoarele domenii: constructii hidrotehnice/civile/cai ferate, drumuri si poduri; -Inginer proiectant drumuri-studii superioare de lunga durata in domeniul cai ferate, drumuri si poduri; -Inginer topometrist?studii superioare de specialitate; -Inginer proiectant retele edilitare - studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii;Fiecare dintre expertii solicitati mai sus trebuie sa faca dovada ca au fost implicati in cel putin un contract de servicii de asistenta teh., avand aceeasi functie cu cea solicitata in cadrul prezentului contract. - Diplome care atesta specializarea personalului(copii lizibile certificate ?conform cu originalul?); - CV-uri in format Europass pentru personalul cheie nominalizat;, Cerinta nr.6 Lista cuprinzand subcontractantiiFormularul va fi semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte., Cerinta nr.7 Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, sau orice alte forme de detinere) a acelor echipamente tehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii;, Informatii privind oferta comuna;Daca un grup de operatori economici depune o Oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Informatii privind terta sustinatoare economica si financiara;Angajament ferm al tertei persoane, incheiat in forma autentica(in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele economice si financiare invocate.Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii contractului. Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa garanteze AC faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, terta sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Prin semnarea angajamentului ferm in forma autentica terta sustinatoare raspunde pentru prejudiciile cauzate AC ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament; Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent(in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii);, Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii - certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 14001 sau echivalent ( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer