Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru proiectul ?Modernizarea parcurilor balneare din statiunea Calimanesti - Caciulata?


Detaliu pentru invitatia numarul 350786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Calimanesti
Numar invitatie: 350786/19.07.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru proiectul ?Modernizarea parcurilor balneare din statiunea Calimanesti - Caciulata?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CalimanestiCod fiscal: 2541630, Adresa: Str. Calea lui Traian, nr. 306, Calimanesti, Telefon: +40 250750080, Fax: +40 250750082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP sau www.elicitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru proiectul ?Modernizarea parcurilor balneare din statiunea Calimanesti - Caciulata?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru proiectul ?Modernizarea parcurilor balneare din statiunea Calimanesti - Caciulata?.Nota: Conform devizului general intocmit de proiectant, valoarea estimata a serviciilor de asistenta tehnica a lucrarilor nu include cheltuielile diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 442.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 3.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire conform prevederilor legale: - virament bancar in contul RO16TREZ6715006XXX008608 deschis la Trezoreria Municipiului Rm. Valcea, Beneficiar: Primaria orasului Calimanesti, cod fiscal 2541630-se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este irevocabila. Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este data cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va depune in SEAP sau se va depune la sediul A.C. in orginal ? pana la data limita de depunere a ofertelor.Documentul privind dovada constituirii garantiei de participarese va depune in original la sediul autoritatii contractante potrivit art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, pana la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%(2, 5% in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006: a)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011.b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)-(4) din H.G.nr.925/ 2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract.Perioada garantiei de buna executie va acoperi intreaga durata a contractului de servicii pana la receptia finala a lucrarilor.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formular 12C (original): Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular; se solicita prezentarea formularului si de catre eventualii subcontractanti). Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal (conform Ordonantei 75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) valabile la data limita de depunere a ofertelor in original. Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului judiciar sau similar in traducere autorizata. Pentru operatorii economici stabiliti in tari unde nu se emite cazier judiciar sau similar, se accepta o declaratie data in fata unui notar in acest sens (original). Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.- Formular 12A: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? se va completa de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere si de catre fiecare sustinator in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori.- Formular 12B: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? se va completa de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. In conformitate cu prevederile Legii nr.279/2011 tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c^1), d), completand Formular 12 B Tert sustinator;
-Formular 2: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, se va completa si de catre fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - dr. Constantinescu Florinel;Viceprimar - ing. Scirlea Vasile; Secretar - jur. Didoiu Ion; Director executiv - Dulcea Gheorghe; Arhitect Sef - ing. Nemes Ilie; Consilieri locali -Popa Eugenia, Scirlea Vasile, Cheran Eugen-Claudiu, Popescu Ion Gabi Nanu, Braneanu Elena-Daniela, Boriceanu Constantin, Buganu Mihai, Alexandru Stefan-Sorin, Scirlea Gheorghe, Nistor Petre-Tiberiu, Popa Emil, Ungureanu Ana, Gavrila Marius, Popa Constantin-Daniel, Stanculescu Mircea.-Formular 4: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, valabil la data limita de depunere a ofertelor;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din OUG 34/2006.Neindeplinirea de catre operatorul economic a cerintei referitoare la plata taxelor si impozitelor catre buget (local si de stat), va conduce in mod automat la excluderea acestuia din procedura.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. A. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in certificatul emis de ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor (document in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata), in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca ofertantul este in incapacitate de plata;B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.Pentru conformitate, documentele prezentate in copie lizibila semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? vor fi prezentate obligatoriu in original / copie legalizata si traducere autorizata, dupa caz, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea comisiei de evaluare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de referinta sa fie cel putin egala cu: 218.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).- Formular nr. 5 ?Informatii generale?Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul ?Informatii generale?, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM.? Formular nr. 16Fiecare dintre documentele solicitate vor fi prezentate ca document original /copie document legalizat notarial/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata - acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare., Sustinerea financiara, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, ofertantul vor respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 19 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 4/2006*. *Cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 si Angajament privind sustinerea financiara.- Formular nr. 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
- Formular nr.12B - Tert sustinator - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
- Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69¹ din OUG 34/2006;
- Formular nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/ candidatului/ grupului de operatori economici.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand obiectul contractelor, denumirea beneficiarului, calitatea prestatorului, valoarea finala certificata a acestora, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, cantitatea, perioada de derulare a contractului.- Formular nr. 12E inclusiv Anexa nr. 1Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii- 3544.aspx), Experienta similaraOfertantul va prezenta ca experienta similara dovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit (conform art.13 din Ordin 509/2011) a unui numar de maxim 3 contracte de servicii similare/documente/ procese verbale de receptie de prestare a serviciului de asistenta tehnica a caror valoare cumilata este de cel putin 200.000 lei fara TVA in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor (experienta similara se calculeaza incepand cu data depunerii ofertelor).In acest sens, aferent fiecarui contract declarat, dovada experientei similare se va face prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiar din care sa rezulte valoarea, categoria si calitatea serviciilor prestate: - copii ale PV de receptie partiala a serviciilor sau ale PV de receptie sfarsitul prestarii, dupa caz (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie) sau- recomandare din partea beneficiarului, in original sau copie certificata ?conform cu originalul" care va cuprinde modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.- Anexa 2 la Formular nr. 12E ? Experienta similara- Formular nr. 18 ? RecomandareEchivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii- 3544.aspx)., - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;
- Lista cu personalul specializat si direct implicat in realizarea contractului.Personalul de specialitate propus pentru derularea contractului, trebuie sa detina cel putin urmatoarele functii: - arhitect, - inginer constructor, specialitatile: constructii civile; drumuri si poduri.Se vor preciza rolul si atributiile fiecarei persoane nominalizate.- Formular nr. 12Isi Anexa la Formularul nr. 12 I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;
- Formular nr. 6 - CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; CV-urile vor fi insotite de o copie a documentelor justificative, care atesta calificarea in domeniu (ex.diplome, autorizatii, atestate etc.).Copii certificate "conform cu originalul" ale contractelor de munca sau de colaborare aferente. Este permisa si prezentarea unui angajament si doar in situatia in care ofertantul este declarat cistigator, va incheia contract/contracte individuale de munca cu personalul de specialitate.-Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.- completare Formular12 H;Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de echipamente. Se pot prezenta contract/precontract sau angajament de inchiriere ?Formular 8.- Formular nr. 20 ? Declaratie de Disponibilitate., Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009.Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii despre subcontractanti: - Date de recunoastere (identificare) despre subcontractanti;
- Resurse umane ale subcontractantilor (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare;
- Resurse tehnice ale subcontractantilor (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare.- Formularul nr. 12G si anexa la formularul 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.- Formularul nr. 2 - Declaratie pe proprie raspundere ale subcontractantilor, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003., In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Formularul nr. 17- Acord de asociere, sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) Cap.III.2.2) si Cap.III.2.3.a) din Fisa de date a achizitiei, conform mentiunilor existente la fiecare formular solicitat in capitolele mentionate, avand in vedere si prevederile Ordinul nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAp ? Anexa 2., Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), 2), (3), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.- Formular nr. 12A - Declaratie privindeligibilitatea;
- Formular nr. 12BTert sustinator - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
- Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela articolul 69¹ din OUG 34/2006;
-Formular nr. 8 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului /grupului de operatori economici;
- Anexa 1 la Formularul nr. 8 - Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional (logistica, utilaje, instalatii, echipamente tehnice);
- Anexa 2 la Formularul nr. 8 - Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional (efectivul mediu anual al personalului angajat)., Asigurare privind riscul profesional.Asumarea raspunderii respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.- Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o asigurare privind riscul profesional.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer