Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASUL HATEG? - COD SMIS: 10874
Detaliu pentru invitatia numarul 355031
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355031/23.10.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZIURBANEIN ORASUL HATEG? - COD SMIS: 10874
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZIURBANEIN ORASUL HATEG? - COD SMIS: 10874
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de aistenta tehnica din partea proiectantului care se vor desfasura pentru a atinge obiectivele specifice proiectului si are cuprind asistenta terhnica din partea proiectantului pentru lucrarile ce vor fi executate: Lucrari de amenajarea terenului si devieri retele utilitati; Lucrari de amenajari pentru protectia mediului;;Lucrari pentru investitia de baza: Lucrari de infrastructura; Lucrari de suprastructura; Lucrari de trotuare; Lucrari de spatii verzi; Lucrari de arnenajare piste de biciclisti; Lucrari de arnenajare accese in vederea protectie persoanelor cu dizabilitati; Lucrari de asigurare a scurgerii a apelor; Lucrari de ridicarea a capacelor carninelor de vizitare, guri de scurgere; Lucrari de podete; Lucrari de ziduri de sprijin; Lucrari de parapeti metalici; Lucrari de accese la proprietati; Lucrari de amenajare parcari; Lucrari de amenajare strazi si drurnuri laterale si intersectii; Lucrari de siguranta circulatiei, semnalizare si marcaj.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 449 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 4.500 lei. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere curs lei/valutacomunicat de BNRcu 5 zile inainte de data limita de depunere a oferetelor.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.C)Forma de constituire a garantiei de participare: 1. Sub toate formele prevazute la art.86, alin(1) din HG.925 /2006 2.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 3.ordin de plata in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg .Clauze obligatorii: Autorit contr .are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 4207, 24 lei. In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand documenteprevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. Oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contractului si se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succesive. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.In cazul IMM-urilor, prev. Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad. in ac.categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea ment., prezentand doc prev.la art 7. In cazul in care of. este o asoc.incadr.in categ IMM se va analiza cu priv. la asoc. in mod individual. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator). Se va prezenta Cazier judiciar al operatorului economic valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va prezenta cazier fiscal eliberat de ANAF valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 13 ;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. 4 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Goia Marcel Adrian-primar, Demian Viorel-viceprimar, Pasconi Valentin ?secretar , Pasconi ?Burz Elena-sef serviciu juridic, Badea Mihaela ?director economic, Mihutiu Florin-arhitect sef, Prejban Sabin ?insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Fortiu Marinela ?insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Ciopeica Melania-insp.achizitii Publice si Proiecte Europene, Balica Silvia-insp.Achizitii publice si Proiecte Europene, Consilieri locali: Baltenu C-tin Lucian, Ciorba Emil, Craciun Ovidiu , Dabelea Ioan, ,Giuroni Cosmin Iovanescu Alin ?Cosmin, Kovaci Artur , Laslau Daniel ?Anton, Latug Ioan -Gelu , Miclosoni Dana , Moisoni Ana Lia, Onescu Dorel, Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae , Zepa Aurel5.Se vor prezenta : certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 2. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Se vor prezenta: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in (original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata)..Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus .Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor. Completare formular nr. 11, Cerinta nr. 2Experienta similara: Cerinta poate fi indeplinita prin dovada prestarii de contracte de servicii similare prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani calculati pana la lata limita de depunere a ofertelor , a caror valoare va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA.Prin , ,servicii duse la bun sfarsit? se inteleg: servicii receptionate partial; servicii receptionate la sfarsitul prestarii(sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Suma valorilor serviciilor prestate la nivelul contractelor incluse in documentele prezentate de catre operatorul economicca dovada a experientei lui similare, sa fie cel putin egala cu valoarea serviciilor ce vor fi prestate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei. Se pot prezenta certificate /documente, respectiv unul sau mai multe documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar., Cerinta nr. 3Prezentare Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: echipament listare/ copiere/scanare sau ap. multif. (ce indepl. toate functiile enum. anter.) minim 1 buc.; calculatoare. min. 1 buc pentru fiecare expert, Prog.de editare/calcul: (Windows sau echiv., Word sau echiv., Excel sau echiv, ) ? pentru fiecare calculator..; Program de proiectare (CAD, Arhicadsau echivalent) minim 1 buc;Program de proiectare drumuri (ARDsau echivalent) minim 1 buc; Plotter A0, min. 1 buc, Statie totala si terminal GPS pt. mas. Topo min 1 buc, autoturism ? min. 1 buc.Se va completa Formularul nr. 16.Operatorul economic declarat castigator va trebui sa prezinte, functie de situatia specifica fiecarui echipament specific in parte, copii dupa documente proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, sau prezentarea unui angajament scris in acest sens., Cerinta 4.Se vor prezenta Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.(formular nr.17Pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba personalresponsabil pentru indeplinirea contractuliui: inginer proiectant drumuri si poduri; arhitect cu drept de semnatura; inginer proiectant retele edilitare/instalatii in constructii; inginer proiectant retele electrice cu atestat ANRE; topograf; geotehnician., - declaratie disponibilitate; - Copie diploma;
-Copie contr.de munca/ contr.de colaborare /contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006.In cazul asocierii sau a unui subcontractant se va prezenta un singur formular completat de lider, cu intreg personalul chiar daca acesta apartine unui asociat sau unui subcontractant., Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 14 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatoruleconomic va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor Standardele de asigurare a calitatii, valabile la data limita stabilita pentrudepunereaofertelor. Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru domenii ce includ activitatile necesare realizarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentrudepunereaofertelor.Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabilala data limita stabilita pentrudepunereaofertelorsau adeverinta din parte emitentului care sa ateste realizarea auditului.In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii(subcontractantii) trebuie sa prezinte certificatul solicitat pentru partea lor din contract pe care o executa, Standardele de protectia mediului valabilela data limita stabilita pentrudepunereaofertelor.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 sau echivalent pentru domenii ce includ activitatile necesare realizarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data limita de depunere ofertelor sau adeverinta din partea emitentului care sa ateste realizarea auditului.In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatul solicitatpentru partea lor din contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 16:01