Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in perioada de executie a lucrarilor de investitii din cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?
Detaliu pentru invitatia numarul 326982
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326982/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in perioada de executie a lucrarilor de investitii din cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean SalajCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: 0260614120, Fax: 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Salaj, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 260614120, fax: +40 260661097
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Salaj, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 260614120, fax: +40 260661097
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in perioada de executie a lucrarilor de investitii din cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile avand ca obiect ?Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in perioada de executie a lucrarilor de investitii din cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj? sunt necesarepentru urmarirea aplicarii Proiectului tehnic, pe toata durata de executie a lucrarilor aferente ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?, stabilirea modului de tratare a defectelor aparute in executie, precum si urmarirea aplicarii pe santier a solutiilor adoptate daca este cazul.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 4.984 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Ionescu Cristian, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala ? Crihan Catita, consilier - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publiceTioran Ionela-Irina, consilier juridic - Directia juridica si administratie locala Cuzdriorean Cosmin, consilier ? Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala ? Iuga Ioana, consilier - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala Papai Ionut-Mirko, consilier-Directia economica ? Tulai Sofia-Rodica, in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara ina care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii cifra de afaceri. Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani de minim498.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008 :1 Euro = 3, 6827 lei 2009 :1 Euro = 4, 2373 lei 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1 Euro = 4, 2379. In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind cifra de afaceri medieglobala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care op. ec si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea niv. min. impus si prin raportatea la ultimi 3 ani, 2009, 2010, 2011.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul. Op. ec. poate beneficia de prevederile art. 186 din OUG 34/2006 privind angajamentul ferm, Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna.Se va completa formular 12 I, Lista pers. resp. indepl. contr. serv si inf.ref. studiile, preg. prof.si calif. pers.resp. Pers. minim oblig.- coord. proiect ? ing.specialist proiectare infrastructura deseuri; -ing. specialist proiectare constr. civile si industriale;
- ing. specialist proiectare instalatii af. investitiilor Fidic Rosu;
- ing. specialist proiectare cai ferate, drumuri si poduri.Pt. dom. nenominalizate care fac obiectul inv. Fidic Rosu se va asig. Pers.calificat sustine/backstopping. Doc.dov.pers.min.oblig: CV european, inf. actualiz., datat, semnat . Of. va prez. copie certificata ptr. conf.cu orig. urm. doc.: - carti munca sau dupa caz , CIM pers. invocat si /sau contr. prest. serv. inch. of.si pers., ori alte doc relev., a.irezulte indepl. cerint. priv. profilul/exp. specialisti propusi sau acordul pers.propus ptr. particip. derularea contr -dipl studii - extras REVISAL ? angaj. particip. pers. conf. art. 188, al (3) lit b OUG 34/2006? op.ec. prez. doc. ateste exp. spec. prez. CV;decl. disp. Form.D, Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii / asociatii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a serviciilor care se vor presta de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. In cazul unei ascieri op. ec. va prezenta angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara ptr. indepl. contractului., Cerinta 5 - Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati ., Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract - maxim 3 contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate.Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a minim un contract - maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim249.220 lei fara TVA.Se va avea in vedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate in vedere demonstrarii experientei similare.Serviciile similare vor fi insotite de documente relevante: contracte(informatii relevante)/ procese verbale de receptie partiala / terminarea serviciilor / recomandari din partea beneficiarilor. In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii.Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? a certificatului ISO 9001:2008 , in domeniul corespunzator obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se va face de catre toti membrii asocierii., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 07:59