Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implemantarii proiectului
Detaliu pentru invitatia numarul 321249
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321249/05.03.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implemantarii proiectului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)Cod fiscal: 4834769, Adresa: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Telefon: 0248672320, Fax: 0248672717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Romania, cod postal: 115200, telefon: +40 248672320, fax: +40 248672717, persoana de contact: GHERGHINA GHERGHINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Romania, cod postal: 115200, telefon: +40 248672320, fax: +40 248672717
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implemantarii proiectului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru ? reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri, trotuare si parcari
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.900 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: ?Virament bancar in contul RO70TREZ0505006XXX000063 deschis la Trezoreria Costesti, beneficiar Orasul Costesti, cod fiscal 4834769 sau?Instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazute mai sus.?Prin depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului F12.Garantia de participare se va constitui numai in lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea contractului de prestari servicii (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: -retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis laTrezoreria Statului si pus la dispozitia autoritatii contractante;
- orice alta modalitate prevazuta de lege
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati / persoana care sustine ofertantul sau asocierea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePrezentare Formular F1Pentrupersoane juridicestraine: A. Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de la punctul A de mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Completare formularF2 in originalPentrupersoane juridicestraine: A. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organismele competentedin tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul A de mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea, daca este cazul, documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator.)Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Incadrarea tertului sustinator in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertelor respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul localCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre1.1. - bugetul de stat si1.2. - bugetul local ( plata taxelor si impozitelorlocale), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organismele competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele solicitate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular F3, in original( In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.ATENTIE ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere conform Art. 691din OUG 34/2006Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/ tert sustinator : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular F4Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante este anexata formularului nr. 4 si constituie parte integranta a declaratiei.Cerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAPCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Completare si prezentare Formular F5 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului 314/2010 ANRMAP Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRCCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, cu valabilitate la data deschiderii ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul( Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea?- cod CAEN 7112 )Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Pentru a fi valabil la data deschiderii ofertei certificatul trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).( In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia ec.financiara;Fisa de informatii generale.Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) trebuie sa fie de minim 180.000 lei.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv: 2008=3, 6827 lei/euro 2009= 4, 2373 lei/euro 2010=4, 2099 lei/euroSe vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale pe anii 2008, 2009 si 2010, inregistrate organele competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale globale medii. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in lb.romana, documente relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Principalele prestari de servicii similareOfertantul va prezenta max.2 contracte de proiectare / asistenta tehnica pentru investitii din domeniul drumuri care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 96.000 lei (fara TVA). Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv. Nivelul minim pentru experienta similara din ultimii 3 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei (3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei). Pt.contractele de servicii declarate ca experienta similara, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: copii dupa informatiile cuprinse in contractul/contractele respective, relevante pentru indeplinirea acestuia/acestora; PV de receptie al serviciilor prestate, insusit de beneficiar, in copie; recomandare, in copie, din partea beneficiarului.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e)., Cerinta 2: Personalul tehnic de specialitateExperti cheie: 1 Manager de Proiectcu studii sup. tehnice; atestat in management de proiect, minim 1 an si min.1 proiect experienta in pozitia de manager de proiect;1 Inginer Drumuri, cu studii universitare de lunga durata ? min. 3 ani experienta in proiectare;1 Inginer Poduri, cu studii universitare de lunga durata ? min. 3 ani experienta in proiectare; 1 Economist/Inginer, cu studii univ. de lunga durata - min.3 ani experienta in intocmirea partii economice a proiectului tehnic;1 Expert si Verificator drumuri atestat A4, B2 si D si 1 Expert si Verificator poduri atestat A4, B2 si D, ambii min. 3 ani experienta prof.specifica. Se solicita o declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate nominalizat. Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: 1.CV 2.Copii dupa diplome, autorizatii, atestatele sau certificatele relevante. 3.Angajament de participare., Cerinta 3: Informatii privind subcontractantiiDeclaratie cu privire la intentia de a subcontracta.Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantiideclarati, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare., Cerinta 4: Utilaje, instalatii, echip.tehniceOfertantultrebuie sa dispuna (dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) de echipamentele si bunurile considerate de A.C. ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a)soft pt. proiectare drumuri ? in cf. cu Legea privind drepturile de autor se va face dovada utilizarii legale a produsului prin prezentarea in copie xerox a facturii fiscale/contractului de achizitie a acestuia;b)aparatura pentru editare, multiplicare proiecte, parte scrisa si parte desenata enumerata in declaratie pe proprie raspundere;c)mijloace de transport.Pentru echipamentele proprii se va atasa Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, in care vor fi marcate echipamentele solicitate insotite de copie dupa factura. Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului, se va atasa copie dupa contractele de inchiriere, comodat, leasing, etc., valabile pe intreaga durata a ofertei. Cerinta nr. 1: Certificarea sistemului de management al calitatii si certificarea sistemului de management de mediu.Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) si ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu).Se va atasa copie, dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor, valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta operatorii economici aflati in curs de certificare. Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este mentionat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Certificatele susmentionate vor fi prezentate obligatoriu de toti ofertantii, asociatii, etc.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 15:07