Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului " Modernizarea strazilor din municipiulToplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie "
Detaliu pentru invitatia numarul 345688
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345688/23.04.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului " Modernizarea strazilor din municipiulToplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITACod fiscal: R4245178, Adresa: Str. Nicolae Balcescu , Nr.14, judetul Harghita, Toplita, Telefon: +40 266341772, Fax: +40 266341772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Nicolae Balcescu, nr.14, camera 201(Secretariat), judetul Harghita, Toplita, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 0266341772, fax: +40 0266341772, persoana de contact: Birou Investitii, Programe, Proiecte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei mun. Toplita, etaj 1, camera 104, str. Nicolae Balcescu, nr. 14, Toplita, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului " Modernizarea strazilor din municipiulToplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului "Modernizarea strazilor din municipiul Toplita, judetul Harghita in vederea dezvoltarii cailor de circulatie". Pe toata durata executiei lucrarilor proiectantul va urmari modul de executie prin respectarea proiectului si va oferi consultanta executantilor referitor la specificatiile tehnice din proiect.Autoritatea contractanta a prevazut o cota de 10% din valoarea estimata pentru eventualele servicii diverse si neprevazute in suma de 7.261, 80 lei.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.000, 00 lei, fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.16; - prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor( cont garantie de participare: RO86TREZ3545006XXX000036 deschis la Trezoreria mun. Toplita, cod fiscal 4245178).Se returneaza de aut. contractanta dupa semnarea contractului de servicii si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Daca se depune in euro, echivalenta se va efectua la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP . Aut. Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia II)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului III)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare cuantumul sumei prevazute conform Art.278^1, alin(1) Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, garantia de buna executie.
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Se va constitui fie prin: -scrisoare de garantie bancara de buna executie, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari? Formular 22 . Nota: Dc. op.ec. opteaza astfel va fi prezentata in max. 15 zile de la semnarea contractului. fie prin - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are oblig. de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, la Trez. iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Aut. contr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92 alin(2) din HGR.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea .Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formular nr. 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formular nr. 2- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiilefiscale de plata catre bugetul local scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: -Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o Declaratie valabile pentru anul in curs.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului 314/12.10.2010 - Se va completa Formular nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va completa Formular nr. 4-Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante: *Platon Stelu ? Primar*Olariu Dumitru? Viceprimar*Vancu Almasan Vasile ? Secretar*Neculai Sterica ? Director executiv*Nita Costantin ? Arhitect sef*Urzica Dumitru ? Sef birou investitii*Rabja Andrea ? Manager de proiect*Buzila Gabriela ? Inspector*Krasztel Ileana ? Consilier primar* Marc Eugen - Consilier Primar*Pop Eugenia - Consilier Serviciu Executie bugetara.*Molnar Krisztina - Jurist*Kalapacs Zsolt -referent de specialitate.*Bodor Attila Bela - consilierlocal, *Buzila Victor Sebastian - consilier local, * Cozan Stefan Mugurel - consilier local, *Deme Carol Zsolt - consilier local, *Erofei Demeter Samoil - consilier local, * Lazar Costel Cristian -consilier local, *Mohacsek Akos - consilier local, *Pascan Loredana Mihaela - consilier local, *Petrut Danut Emanuel - consilier local, *Pop Daniela Lenuta - consilier local, * Rugina DanCiprian - consilier local, *Sigmirean Angela Doina - consilier local, *Szabo Coloman Emeric -consilier local, * Tompea Alexandru - consilier local, * Tompea Simina - consilier local, 8 Vilcanlleana - consilier local .Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular nr. 5 Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane fizice/juridice romane: - Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice/juridice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul in curs, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o Declaratie valabile pentru anul in curs.- Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatiiNota: Ofertantul clasat pe locul intai, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, Autoritatea Contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de maximum 2 certificate/ documente(constatator/proces verbal de receptie /recomandare ) continand referiri la : beneficiar, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-au realizat serviciile, valoare , care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani de servicii similarein valoare cumulata de minimum 50.000lei . In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Formular nr. 10- Fisa de experienta similara, In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) si (2), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Formular 7 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respectiv-instrument juridic, in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economicresursele invocate, conform prevederilor art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.B 1 sau Formularul 7. B 2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) , precum si ale art. 69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens tertul sustinator va prezenta urmatoarele formulare: -Formularul nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea;
-Formularul nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181;
-Formularul nr. 4 si Anexa?Declaratie privin neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 ., Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Formularul 11 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta si Angajamentul ofertantului privind resursele umane ? Formularul 11A., Ofertantul va asigura cel putin urmatoarele resurse umane necesare indeplinirii contractului : - un inginer cu specializare Drumuri si Poduri, cu studii universitare , absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, cu experienta profesionala relevanta dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar.CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare ale participarii intr-un proiect/contract similar., Informatii privind subcontractantii: Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, cu identificarea acestora cf. art. 11 din HG925/2006 impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze , conform art. 188 alin (2) din OUG 34/2006. Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006.Se vor respecta prevederile art. 69^1 din OUG34/2006- Formular nr.4 ., Informatii privind asocierea Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna . In cazul in care pt. indeplinirea contractului nu este necesara asocierea , op.ec. va face mentiunea ? nu este cazul? in cadrul Formularului nr.14 si nu se vor mai prezenta Formularele nr.15 si nr.15A. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor priv. situatia economico-financiara , precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documente relevante mentionate la punctele III.2.2) si III 2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Sistem de management al calitatii conform normelor ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 09:09