Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului si executie ?Modernizare prin asfaltare drumuri de interes local in comuna Tigveni?


Detaliu pentru invitatia numarul 340000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TIGVENI (PRIMARIA TIGVENI)
Numar invitatie: 340000/23.11.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului si executie ?Modernizare prin asfaltare drumuri de interes local in comuna Tigveni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIGVENI (PRIMARIA TIGVENI)Cod fiscal: 4121951, Adresa: Com. Tigveni, Jud. Arges, Tigveni, Telefon: 0248742010, Fax: 0248742010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Tigveni, Jud. Arges, Tigveni, Romania, cod postal: 117740, telefon: +40 0248742010, fax: +40 0248742010, persoana de contact: DUMITRU DORU SLATINEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tigveni judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului si executie ?Modernizare prin asfaltare drumuri de interes local in comuna Tigveni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare prin asfaltare drumuri comunale pe o lungime de 5505 m.Asistenta tehnica din partea proiectantului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 388, 687 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Of va const o gar pt part in cuantum de 49330 lei. Gar de part se const in conf cu prev art. 86 din HG nr. 925/2006 din OUG nr. 34/2006 .Gar. de part pana la 5000 lei se poate const si prin num la casieria AC.Per de vala gar pt part: 120 zile de la data limita stab pt primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul dep de of in asociere, gar de part tr const in numele asoc si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec.Gar de part emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO71TREZ0485006XXX001139deschis la Trezoreria Curtea de Arges, Beneficiar: Primaria comunei Tigveni, cod fiscal 4121951- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau- instr de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art.278^1 din OUG nr.34/2006, garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma fiind calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr.1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va acorda pentru minim 48 de luni. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ?documentele se vor accepta in oricare din formele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ? conform Ordin ANRMAP 509/2011 (ART.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ?documentele se vor accepta in oricare din formele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ? conform Ordin ANRMAP 509/2011 (ART.5) Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Slatineanu Doru Dumitru ?Primar; Smeu Constantin ? Viceprimar; Rosu Maria ? Contabil; Dinescu Ioana ? Secretar Consilieri locali : Popa Iulian, Galcescu Nicolae, Caramidaru Filofteia, Olteanu Nicolae, Chiroiu Dana, Piele Gheorghe, Piele Alin, Obrocea Cristian, Filip Vasile, Popa Elena, Baciu Ion, Bucataru Corneliu. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 4200000 lei RON Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Demonstrarea ca ofertantul are sau va avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie al lucrarii pe o perioada de 60 de zile, in valoare de 1.694.343, 5 lei independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare. Ofertantul va prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Formula dupa care s-a calculat cash-flow-ul : ( 3.388.687 = valoarea estimata a contractului / 120 de zile = perioada de derulare a contractului, fara a se lua in calcul perioada de garantie) * 60 de zile = perioada solicitata de autoritatea contractanta = 1.694.343, 5 lei., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea unei lucrari similare ca complexitate si valoare .Experienta similara se poate indeplini si prin prezentarea de contracte distincte pentru fiecare componenta similara cu obiectul contractului.Pentru conversia in RON se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;, Pers de cond pt real inv va fi : ? inginer specialitate drumuri si poduri cu exp minim 3 ani;? resp tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor;? CQ ? atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri cu experienta minim 3 ani;? coordonator protectia muncii atestat si autorizat de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale;Important: Se va face dov calif pers nomin cu prez in copie a certif sau atest prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice., Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui sa prezinte copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin contracte de servicii, de colaborare, etc sau prin angajament de punere la dispozitie. ? Statie preparare mixturi asfaltice ; ? Repartizator mixturi asfaltice ; ? Statie de preparat emulsie; ? Statie de sortare; ? Autobasculante ; ? Buldozer ; ? Buldoescavator ; ? Escavator ; ? Autogreder ; ? Cilindri compctori ; ? Incarcator WOLA ; ? Automacara ; ? Laborator de gradul II (propriu sau contract de prestari servicii) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situati Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de valuare pret se acorda asfel: P(n)= Pret minimxnr.punctealocate /Pret (0).Rezultatul inmultirii dintre Pret minim si nr. puncte alocate se imparte la Pretull ofertat unde: P(n) - punctajul ofertantului, Pret minim - Pretul cel mai mic ofertat, pret(0) - pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Perioada de executie
20
Descriere: Pentru cea mai mica perioada de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evakuare respectiv;Pentru celelalte perioade de executie prezentate punctajul se acorda astfel: Te(n)=( Timp de executie acordatx numar puncte alocate)Timp minim.Per. de executie se va exprima in zile (minim 60 zile maxim 120 zile. In cazul in care durata de executie va fi mai mare de 120 de zile oferta va fi declarata neconformai iar in cazul in care durata de executie va fi mai mica de 60zule oferta nu va fi puctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
Perioada de acordare a asistentei tehnice
20
Descriere: Pentru cea mare perioada de acordare a asistentei tehnice (justificata)se acorda punctajul maxim .Pentru celelalte perioade de acordare a asistentei tehnice prezentate punctajul se acorda astfel: As(n) = Perioada de acordare asistenta (0)x nr. de puncte alocate/Timp maxim, unde As(n) - punctajul ofertantului, Timp maxim - cea mai mare perioada propusa , Perioada de acordare asistenta (0)- Perioada de asistenta tehnica propusa de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul. Perioada de acordare a asistentei tehnice se exprima in zile ( minim 60 maxim 120). In cazul in care perioada de acordare a asistentei tehnice va fi mai mare de 120 zile , oferta va fi declarata neconforma , iar in cazul in care durata de acordare a asistentei tehnice va fi mai mica de 60 de zile oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 18:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer