Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier


Detaliu pentru invitatia numarul 316460
Autoritate contractanta
COMUNA OSTROV
Cod de identificare fiscala: 4804482
Adresa: STR. 1MAI NR. 19 JUD CONSTANTA, Ostrov
Telefon: 0241857151
Fax: 0241857151
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santierpentru obiectivul: ?Constructie sistem de canalizare si statie de tratare a apei uzate, extindere retea de alimentare cu apa potabila (str. Muresului, str. Florilor), modernizare drumuri comunale (asfaltare str. Libertatii, Teiului si Cismelutei), constructie gradinita si infiintare muzeu al satului in comuna Ostrov, judetul Constanta?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 18:21
Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Mai, nr.19, localitatea Ostrov, Jud. Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ostrov, str. 1 Mai, nr.19, localitatea Ostrov, Jud. Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 73, 940 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratie privind eligibilitatea;2.declaratie privind neincadrarea la art. 181;3.Certificat de atestare fiscala privind plata la bugetul de stat si local, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie certificata;4.Certificatul constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie certificata;5.Certificat de înregistrare emis de ORC;6.Declaratie privind calitatea de participant;7.Certificat de participare lalicitatie cu oferta independenta;8.Bilant contabil la 31.12.2010, valabil la data deschiderii ofertelor;9.Informatii generale;10.Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, 73.940 lei;11.Lista prinicipalelor contracte de servicii in ultimii 3 ani;12.Experienta similara, 3 contracte in valoare totala de minim 73.940 lei;13.Recomandari;14.Declaratie privind utilajele;15.Declaratie privind personalul;16.Personal autorizat de ISC pentru dirigentia de santier;17.Declaratie privind subcontractantii.
online, pe www.e-licitatie.roGarantia de participare: 1.250 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer