Achizitie publica - SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA-DIRIGENTIE DE SANTIER
Detaliu pentru invitatia numarul 337605
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337605/17.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA-DIRIGENTIE DE SANTIER
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.10.2012 10:18)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Datorita volumului mare de lucru a compartimentului achizitii, s-a strecurat o eroare in interpretarea unor clarificari solicitate de catre potentialii ofertanti. Avand in vedere prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art.179 al.(4), procedura de atribuire a contractului de servicii de asistenta tehnica dirigentie de santier anunt SEAP 337605 se anuleaza.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: 0262 262303, Fax: 0262 260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 0262262303, fax: +40 0262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Baia Sprie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA-DIRIGENTIE DE SANTIER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul principal al Contractului de servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier, consta in furnizarea de experti diriginti de santier in domeniul constructiilor civile, constructii de drumuri si retele electrice, necesare implementarii proiectului ?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in orasul Baia Sprie?
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 767 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 2.500, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantiadeparticipareseconstituieprinviramentbancarin contul RO65TREZ4365006XXX007746, Trezoreria Baia Mare, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare: chitanta (copie), ordinul de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoarea de garantie bancara (original)respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original), se vor prezenta in mod obligatoriu anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderii ofertelor. Pt. garantie depusa in euro echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumentul de garantare devine anexa la contract si se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 2. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Completare Formular 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completare Formular 4Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original; ? copie legalizata; ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original; ? copie legalizata; ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare formular 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. in prevederile art. 691Completare Formular 6.Atentie: Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? Dorin Vasile Pasca2) Viceprimar ? Marias Ioan3) Secretar - Mada Livia4) Contabil sef ? Morar Voichita5) Consilier juridic ? Kiss Alexandru.Consilieri locali: Bozga Calin, But Gheorghe, Cernestean Octavian, Fitigau Ioan, Goga Vasile, Marias Ioan, Matan Ionel, Pop Vasile, Pop Mirel, Roman Ioan, Sajtos Maria, Syakacs Levente, Vascul Daniel, Vincze Bela Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in copie, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele depuse trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1. Lista principalelor servicii prestate, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contractante sauprivati -2. Prezentarea unui numar de cel putin un contract sau a unui numar max 3 contracte care sa confirme prestarea de servicii de asistenta tehnica pentru proiecte de investitii in infrastructura si retele electrice. Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexate, urmatoarele documente : -formular privind experienta similara- prestarile de servicii se confirma prinprezentarea unor certificate documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori client privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Resurse umane1 ing.constr civile, 1.ing constr drumuri, 1.ing retele electrice1. Lista cu personalul de specialitate, angajat sau cu contract de colaborare, direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime : - expert autorizat ISC pentru domeniul constructii- prezentare copie dupa diploma de absolvire studii superioare inginer constructii civile si autorizatie diriginte de santier in domeniul constructii civileexpert autorizat ISC pentru domeniul drumuri - prezentare copie dupa diploma de absolvire studii superioare inginer constructii drumuri si autorizatie diriginte de santier in domeniul constructii drumuri- expert autorizat ISC pentru domeniul retele electrice - prezentare copie dupa diploma de absolvire studii superioare inginer retele electrice si autorizatie diriginte de santier in domeniul retele electrice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 14:24