Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier.


Detaliu pentru invitatia numarul 339095
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Baia Sprie
Numar invitatie: 339095/09.11.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: 0262 262303, Fax: 0262 260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 0262262303, fax: +40 0262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Baia Sprie, str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul principal al Contractului de servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier, consta in furnizarea de experti diriginti de santier in domeniul constructiilor civile, constructii de drumuri si retele electrice, necesare implementarii proiectului ?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in orasul Baia Sprie?
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 767 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 2.500, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO65TREZ4365006XXX007746, Trezoreria Baia Mare, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare: chitanta (copie), ordinul de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoarea de garantie bancara (original) respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original), se vor prezenta in mod obligatoriu anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderii ofertelor. Pt. garantie depusa in euro echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 3 zile.In cazul depunerii unei contestatii de catre un ofertant pe care CNSC o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata cf. art. 278, ind.1 din OUG34/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumentul de garantare devine anexa la contract si se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 2. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Completare Formular 3 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completare Formular 4 Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane 1. Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original; ? copie legalizata; ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straine Se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original; ? copie legalizata; ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. in prevederile art. 691 Completare Formular 6. Atentie: Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? Dorin Vasile Pasca 2) Viceprimar ? Marias Ioan 3) Secretar - Mada Livia 4) Contabil sef ? Morar Voichita 5) Consilier juridic ? Kiss Alexandru. Consilieri locali: Bozga Calin, But Gheorghe, Cernestean Octavian, Fitigau Ioan, Goga Vasile, Marias Ioan, Matan Ionel, Pop Vasile, Pop Mirel, Roman Ioan, Sajtos Maria, Syakacs Levente, Vascul Daniel, Vincze Bela.Documentele depuse trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana. Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in copie, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele depuse trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. 1. Informatii generale 2. Bilanturile contabile pe anii: 2009; 2010; 2011; 3. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniuil aferent obiectului contractului sa fie mai mare sau egala cu 250.000lei, sau echivalentul sumei in euro la cursul BNR 31.12.2009 - 1Euro=4, 2282, 31.12.2010- 1 Euro=4, 2848 lei, 31.12.2011 1Euro=4, 3197 lei 4. Alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara 1. Lista principalelor servicii prestate, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contractante sau privati - 2. Prezentarea unui numar de cel putin un contract sau a unui numar max 3 contracte care sa confirme prestarea de servicii de asistenta tehnica pentru proiecte de investitii in infrastructura si retele electrice. Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexate, urmatoarele documente : -formular privind experienta similara - prestarile de servicii se confirma prinprezentarea unor certificate documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori client privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Resurse umane: 1 ing.constructii, 1.ing retele electrice. Lista cu personalul de specialitate, angajat sau cu contract de colaborare al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime : - expert autorizat ISC pentru domeniul constructii siconstructii drumuri - prezentare copie dupa diploma de absolvire studii superioare inginer constructii si autorizatie diriginte de santier in domeniul constructii si lucrari de drumuri - expert autorizat ISC pentru domeniul retele electrice - prezentare copie dupa diploma de absolvire studii superioare inginer retele electrice si autorizatie diriginte de santier in domeniul retele electrice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer